מערכת COL | יום כ"ב טבת ה׳תשס״ט 18.01.2009

כפר-חב"ד: ערב ההצדעה המסורתי ל"שפרה ופועה"

מאות נשים ובנות נהרו אמש לאוהל הארועים בכפר-חב"ד לסעודת מלווה מלכה חגיגית ולערב ההצדעה לאירגון "שפרה ופועה" החוגג ל"ג שנה להיווסדו ♦ הנחתה את הערב בטוב טעם הגב' נחמה דינה קוזלובסקי.הערב נפתח במצגת, שהעלתה על נס את פעלה של הגב' מרים חדד ע"ה, ובסיומה העניק הארגון, בראשות הגב' שושנה רוטנברג תעודת הוקרה לבנותיה של המנוחה כאות הוקרה על תרומתה המבורכת לארגון שפרה ופועה ♦ דברי ברכה נשאו: יו"ר כפר-חב"ד ר' בנימין ליפשיץ והרבנית סימה אשכנזי  לסיפור המלא ולתמונות
כפר-חב
(צילום: ncl.org.il)

חדוה, NCL

מאות נשים ובנות נהרו אמש לאוהל הארועים שהיה מעוצב להפליא ע"י הגב' זהבי מלמד והגב' ריצ'יל ורדי. סעודת מלווה מלכה חגיגית הוגשה, כשעל כל צלחת הונחה כשי אישי קופסת הפטיפורים של שפרה.

הערב נפתח במצגת, שהעלתה על נס את פעלה של הגב' מרים חדד ע"ה, ובסיומה העניק הארגון, בראשות הגב' שושנה רוטנברג תעודת הוקרה לבנותיה של המנוחה כאות הוקרה על תרומתה המבורכת לארגון שפרה ופועה.

הנחתה את הערב בטוב טעם, הגב' נחמה דינה קוזלובסקי שהזמינה לפתוח בברכה, את יו"ר ועד כפר חב"ד, ר' בנימין ליפשיץ, המגיש עזרה ותמיכה ומסייע לגלגלי הארגון להחליק כהלכה. הגב' שרה זילברשטרום ברכה את הפעילות של שפרה ופועה בכפר חב"ד, את המתנדבות, העוזרות והיולדות עצמן שממשיכות ללדת ולהקים את עמ"י. היא אף ציינה כי הפעילות בסניף כפר חב"ד מהווה מודל לשאר הסניפים בארץ ובעולם.

הנשים צפו בקטע וידאו של הרבי, מתוך לראות את מלכנו. הרבנית סימה אשכנזי קראה את פרק ק"ז, פרק הרבי. במהלך הערב נהנו המשתתפות מתוכנית עשירה ומגוונת, לבמה עלו הגב' יפוש ברכהן והגב' נחמה דינה קוזלובסקי שכתבה את המילים לשיר, יחד עם הרקדניות האחיות דלס מרחובות ושרו בליווי מצגת שערכה חייקי גורליק והרבו בשמחה של מצוה להנאת המשתתפות.

הגב' אסתר סגל מירושלים ריגשה את הנשים בסיפורה האישי כיצד התמודדה בים החיים יחד עם חמישה גלים קטנים בכרס אחת.

את החלק השני של הערב, הנחתה הגב' יפה שפינר שניהלה בחן את המגבית לטובת הארגון, והסבירה כיצד כולנו בעצם שפרה ופועה, פעם תורמות ופעם מקבלות, כולנו באותו הגלגל. בנות בית הספר הסתובבו בין הנשים, בשיר וזמר ואספו את המעטפות וחילקו את השי לתורמות.

המשתתפות צפו בהצגה מיוחדת שתיארה גלים אדירים וסכרים לצידם, ע"י השחקנית מירב בבימויה של סוניה סודרי.

את הערב חתמה הזמרת יפוש ברכהן, עם קולה המרגש והעוצמתי בו הדהימה את הנשים בשיר שמביע תודה לבורא עולם על הטוב שהעניק לברואיו, כשבסיומו מחיאות הכפים הנלהבות של המשתתפות הדהדו באולם.

הערב המוצלח יצא לפועל הודות לנשים ובנות רבות שחברו יחדיו להצלחת הערב ותבאנה כולן על הברכה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.