מערכת COL | יום י"ז טבת ה׳תשס״ט 13.01.2009

מודעות ענק בעיתונות: "כיצד לנהל את המלחמה"

שמואל שמואלי יוצא בקמפיין מחודש בכלי התקשורת כיצד לסיים את המלחמה בעזה - והדרך הנאותה להסברת הפעילות הצבאית של ישראל בעולם ■ מודעת עמוד פורסמה בעיתון 'ישראל היום': קול קורא דחוף לשרי המטבחון והקבינט כיצד לסיים את המלחמה בעזה - ולהסיר מעלינו את האיומים והפרובוקציות האיראניות ■ שמואלי גם הכין מודעת הסברה המיועדת בעיקר לעיתונאי חוץ, דיפלומטים ומדינאים שונים, המגיעים מחו"ל בימים אלה, תחת הכותרת: "כה לחי לממשלת ישראל וצה"ל" ■ מודעות אלו יתפרסמו מחר (ד') במסגרת שני עמודים נפרדים באנגלית, בעיתון 'ג'רוזלם פוסט' וכן בכלי התקשורת החב"דיים בגירסא העברית   לצילומי המודעות
מודעות ענק בעיתונות:

שמואל שמואלי יוצא בקמפיין מחודש בכלי התקשורת כיצד לסיים את המלחמה בעזה - והדרך הנאותה להסברת הפעילות הצבאית של ישראל בעולם. מודעת עמוד פורסמה בעיתון 'ישראל היום': קול קורא דחוף לשרי המטבחון והקבינט כיצד לסיים את המלחמה בעזה - ולהסיר מעלינו את האיומים והפרובוקציות האיראניות. שמואלי גם הכין מודעת הסברה המיועדת בעיקר לעיתונאי חוץ, דיפלומטים ומדינאים שונים, המגיעים מחו"ל בימים אלה, תחת הכותרת: "כה לחי לממשלת ישראל וצה"ל".

מודעות אלו יתפרסמו מחר (ד') במסגרת שני עמודים נפרדים באנגלית, בעיתון 'ג'רוזלם פוסט' וכן בכלי התקשורת החב"דיים בגירסא העברית. שמואלי הסביר כי "מכח התפקיד שהוטל עלי על ידי הרבי מליובאוויטש בשנת תשנ"א לדאוג לכך שכל ארץ ישראל תהיה שלנו", הוא חש כי הוא מחוייב לצאת בקמפיין זה בדחיפות עקב התגברות ההפגנות נגד ישראל בעולם והסכנה המתגברת בעולם מטעם האנטישמים המסלפים את המציאות, בניגוד לאינטרס של העולם התרבותי. שמואלי הסביר כי מערכת ההסברה של ישראל פועלת בכיוון שגוי ובלתי רצוי וכי ההנהגה הבטחונית, הפוליטית וההסברתית בישראל פועלת מזווית נקודתית צרה בלבד, מבלי להתייחס לתמונה המשמעותית הכוללת, אותה הוא מפרט לראשונה במודעותיו.

שמואלי הסביר ל-COL כי הוא נחלץ למאמץ הפרסומי הזה משתי סיבות:
1. שליחים רבים בבתי חב"ד בעולם פנו אליו לקבלת ייעוץ כיצד להסביר בסביבתם את המדיניות הישראלית - נוכח גילויי האנטישמיות החריפים. "כאשר ראיתי את מצוקת ההסברה, בעיקר באירופה, הבנתי כי אין מנוס אלא לצאת בדף הסברה בנדון באנגלית באופן שכל שליח יוכל להורידו כמות שהוא מהאינטרנט ולהציג עמדה מסודרת. אני מצפה ששלוחים הנמצאים במדינות דוברי שפות אחרות יוכלו לתרגם דף הסברה זה מעברית או מאנגלית בשפת המדינה", אמר שמואלי.

2. "ראיתי את הבלבול והמבוכה בקרב הפוליטיקאים והפרשנים כיצד לסיים את המלחמה בעזה, וחששתי כי שוב יחזרו על שגיאות העבר, שנצחונות צבאיים התמסמסו על ידי הפוליטיקאים. ולפיכך, במקביל גם פרסמתי את המודעה 'כיצד לנהל את המלחמה מהבית' בעברית ובאנגלית", אמר שמואלי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.