מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשס״ד 04.04.2004

הכנסת ספר-תורה לבית חב"ד בקריית אתא

ביום חמישי, אור ליום י"א בניסן, יום הולדתו ה-102 של הרבי, נערך טקס הכנסת ספר-תורה, לבית חב"ד בקריית אתא, בראשות השליח הרב שלמה-חיים דיסקין, שנתרם לעילוי נשמת השוטר רס"ר אילן צברי ז"ל, על-ידי הוריו ר' סעדיה והגב' לאה צברי, שבחרו לתרום את ספר התורה דווקא לבית כנסת חב"ד. בשעות אחר הצהריים נערך סיום כתיבת האותיות בבית ההורים, ומשם יצאה תהלוכה ברוב עם והדרת מלך ברחובות הראשיים של קרית אתא לכיוון בית הכנסת "בית מנחם". המשטרה חסמה את התנועה ואיפשרה למאות החוגגים לרקוד ברחובה של עיר לכבודה של תורה כאשר את התהלוכה מוליך רכב עם כתר תורה מואר, ותלמידי הת"ת של חב"ד מלווים בלפידים.
הכנסת ספר-תורה לבית חב
התהלוכה הגיעה לביהכנ"ס והחוגגים המשיכו בשירה וריקודים לצלילי תזמורת חסידית שליוותה את האירוע. משם הוזמן כל הציבור הקדוש לאולם השמחות הממוקם במבנה לשולחנות שהיו ערוכים בכל טוב, לסעודת מצווה והתוועדות לרגל היום הבהיר י"א בניסן. הרב חיים שלמה דיסקין רב הקהילה בירך את ציבור החוגגים ואת ההורים השכולים ודיבר על הזכות שעלתה בחלקם לתרום ספר תורה לעילוי נשמת בנם לביכנ"ס ע"ש הרבי ביום הבהיר. ראש העיר מר יעקב פרץ הצטרף להתוועדות ובירך את ההורים ואת הקהל ליום השמחה ודיבר בשבח פעילות חב"ד בעיר ובמיוחד על חלוקת המזון הרבה שנעשתה למשפחות נזקקות בעיר לקראת חג הפסח. הרב אליהו מימון בירך את הציבור ואת ההורים בדברו על הנצחת אילן צברי ז"ל בספר תורה שהוא "אילנא דחיי". את האירוע כיבד בנוכחותו הדמו"ר ממאקאווא. בהמשך ההתוועדות והשמחה שהרקיעו שחקים, קיבל הציבור בשמחה והתלהבות את הגאון המקובל הרב יורם אברג'יל שנאות להגיע מנתיבות לכבוד האירוע. הרב אברג'יל ריתק את הציבור במשך שעה ארוכה כשכל דבריו נסובו אודות הרבי. "יש גדולים רבים בתורה כאשר כל אחד גדול בד"כ בתחום מסוים בתורה, בנגלה בפוסקים או גמרא, יש גדולים בפנימיות התורה בחסידות ובקבלה, אולם ישנו אחד יחיד ומיוחד הלא הוא כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש, שכל רז בתורה נהיר ליה". הרב דיבר על פעלו של הרבי בעולם ואילו היינו שומעים בקולו לפני שנים הרי המצב היה היום שונה בתכלית, ועל כך שאשרי מי שזוכה להדבק ברבי ובהוראותיו, ואשרי אלו שזכו להיות מקושרים בקרית אתא לשליח הרב דיסקין ולפעילותו הברוכה בעיר. הפתעה נכונה למתוועדים בשעות המאוחרות, כאשר הרב הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק, ראש מוסדות "מגדל אור" וחתן פרס ישראל נכנס לברך את הרב דיסקין ואת הקהילה ליום הבהיר י"א בניסן, בציינו את מערכת הקשרים ההדוקה בינו לבין הרב דיסקין עוד מתקופת שליחותו של הרב דיסקין כאחד מששת התמימים ששלח הרבי לייסד את ישיבת "תומכי תמימים" במגדל העמק.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
האם הרב דיסקין משיחיסט?
י"ג ניסן ה׳תשס״ד
רואים בתמנות דגל משיח, על הפרוכת למעלה "יחי" ותמונה של הרבי עם יחי.

האם הרב דיסקין הוא משיחיסט? חשבתי שהוא מה"נורמלים"?!
12.
תגובה לתגובה
ט"ו ניסן ה׳תשס״ד
הרב דיסקין הוא מהאנשים הכי נורמלים שאני מכיר. נא להזהר באיך שמדברים עליו! כיצד מתבטאת 'אי-נורמליות' בתמונות עם "יחי"?!
13.
אני מוחה
ב' שבט ה׳תשס״ז
מהיכרות אישית שלי עם הרב דיסקין שליט"א אני יכול לומר בפה מלא כי הרב דיסקין הוא לא רק נורמלי אלא אדם מיוחד במינו והשליח הכי מצליח!!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.