מערכת COL | יום ט"ז טבת ה׳תשס״ט 12.01.2009

רוצים הכנסת ספר תורה בקניון בלוד

כל מי שמזדמן בימים אלו לבית חב"ד לוד בקניון לוד סנטר, בראשות הרב מנחם מיכאלשוילי, נחשף למראה מיוחד, אנשי העסקים ובעלי החנויות לוקחים הפוגה קלה מעסקיהם בשעת הצהרים ועולים לבית חב"ד הנמצא בקומה העליונה לתפילת מנחה ♦ מספר הרב מיכאלשוילי: "כעת הקהל דורש שנקיים גם תפילת שחרית אך "בעיה קטנה" עומדת בפנינו: אין לנו ספר תורה"  לסיפור המלא
רוצים הכנסת ספר תורה בקניון בלוד
כל מי שמזדמן בימים אלו לבית חב"ד לוד בקניון לוד סנטר, בראשות הרב מנחם מיכאלשוילי, נחשף למראה מיוחד, אנשי העסקים ובעלי החנויות לוקחים הפוגה קלה מעסקיהם בשעת הצהרים ועולים לבית חב"ד הנמצא בקומה העליונה לתפילת מנחה.

בדרכם הם חולפים על פני חנויות ומעודדים ומזרזים את הסוחרים בקריאה "קדימה, מנחה, בוא לבית חב"ד" ואכן רבים נענים ובאים להשתתף בתפילות. אחרים מגיעים לתפילה מהסביבה או כי נקלעו לאזור ושמעו על המניין בשעות הצהרים.

מספר הרב מיכאלשוילי: "תחילה התחלנו עם תפילת מנחה ואחר שראינו שרבים מגיעים הוספנו גם תפילת ערבית שברוך השם בזכותה נפתח שיעור לגברים מיד לאחריה. כעת הקהל דורש שנקיים גם תפילת שחרית אך "בעיה קטנה" עומדת בפנינו, מציין הרב מנחם מיכאלשוילי, אין לנו ספר תורה".

הרב מיכאלשוילי פונה לגולשי COL: "אם יש מישהו מציבור הקוראים המעוניין לתרום לנו ספר תורה או מכיר מישהו שמעוניין לתרום נשמח לקבלו. בטוח, שהכנסת ספר תורה בתוך קניון יהיה מאוד מיוחד ומאורע גדול".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.