מערכת COL | יום י"א טבת ה׳תשס״ט 07.01.2009

שלוחי חב"ד בטורונטו התפללו לשלום חיילי צה"ל

תחת אבטחת המשטרה המקומית בטורונטו ומאבטחי משרד הביטחון, שליח חב"ד לדוברי עברית בטורונטו הרב ישראל לנדא ושליח חב"ד לדוברי רוסית בטורונטו הרב יוסף יצחק זלצמן השתתפו אתמול בערב בעצרת תפילה וחיזוק לחיילי צה"ל בעיר טורונטו לסיפור המלא
שלוחי חב
(צילום: בן ציון קטן, טורונטו)
תחת אבטחת המשטרה המקומית בטורונטו ומאבטחי משרד הביטחון, שליח חב"ד לדוברי עברית בטורונטו הרב ישראל לנדא ושליח חב"ד לדוברי רוסית בטורונטו הרב יוסף יצחק זלצמן השתתפו אתמול בערב בעצרת תפילה וחיזוק לחיילי צה"ל בעיר טורונטו.

בעצרת שאורגנה על ידי ה'אגודה למען החייל' בנוכחות הקונסול הכללי של ישראל בטורונטו אמיר גיסין ובכירים נוספים בקהילה היהודית והישראלית בעיר הדגישו הנואמים את החשיבות בהסברת הצד הישראלי במלחמה.

הרב לנדא שנשא דברים בפני הקהל קשר את צום ט' בטבת ואת תפילות יום הצום לימים אלו ימי המלחמה. בהמשך הודה לחיילי צה"ל שיצאו מעבר לקווי האוייב לשמור ולהגן על ארץ הקודש תוך סיכון ממשי לחייהם, "אני רוצה לומר בשמי ובשם כל אלה שנוכחים כאן תודה רבה לאותם אנשים שפועלים ללא הרף בגלוי ובנסתר ומחרפים את נפשם עבור ארץ ישראל" אמר הרב לנדא וקרא את הפסוק "כי מלאכיו יצווה לך לשמורך בכל דרכך", בסיום דבריו קרא עם הקהל מזמורי תהילים לשלום החיילים.

אחיו הצעיר של הרב לנדא הת' שניאור לנדא שהגיע לעיר למספר הרצאות שהשתתף גם הוא בעצרת והדגיש בפני המשתתפים בשיחות פרטיות את הקשר החזק שיש לחב"ד וארץ ישראל, והחשיבות של שלימות ארץ ישראל בעיני הרבי'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.