מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשס״ט 06.01.2009

'אשנב': נחתם סמינריון אירוח מוצלח בכפר-חב"ד

ארגון 'אשנב לחב"ד' מוסיף לרקורד המרשים סמינריון אירוח מוצלח במיוחד שהתקיים בשבת האחרונה בכפר חב"ד. החידוש בשבת לעומת השבתות הקודמות: לאור הביקוש הרב היא נועדה למשפחות וליחידים כאחת. התכנית נערכה במקביל לגברים ונשים בשתי מוקדים שונים. חלק גדול מהאורחים השאירו כתובות דוא"ל ומספרי טלפון כדי לשמור על קשר, ולשמוע עוד על חסידות חב"ד  לסיפור המלא
'אשנב': נחתם סמינריון אירוח מוצלח בכפר-חב

ארגון 'אשנב לחב"ד' מוסיף לרקורד המרשים סמינריון אירוח מוצלח במיוחד שהתקיים בשבת האחרונה בכפר חב"ד. החידוש בשבת לעומת השבתות הקודמות: לאור הביקוש הרב היא נועדה למשפחות וליחידים כאחת.

ב'אשנב' לא מסתפקים בעובדה שלמעלה ממאה ועשרים יהודים נחשפו לטעמה המיוחד של שבת חסידית ולאורה של תורת החסידות. חלק גדול מהאורחים השאירו כתובות דוא"ל ומספרי טלפון כדי לשמור על קשר, ולשמוע עוד על חסידות חב"ד.

התכנית נערכה במקביל לגברים ונשים בשתי מוקדים שונים. עם כניסת השבת השתתפו הנשים ב'סדר ניגונים עם הגברת סימה מיידנצ'יק ולאחר מכן שמעו הרצאה מפי דובר חב"ד, הרב מנחם ברוד בנושא מסירות נפש. במקביל נערך הרצאה לגברים ע"י הרב יאיר כלב כשבין לבין שמעו הסברים אודות החסידות מפי הרב דוד אבא זלמנוב.

לאחר מכן למדו האורחים שיחה של הרבי עם תלמידי הישיבה המרכזית בהיכל הישיבה. לאחר תפילת ערבית מרוממת פנו האורחים לסעודת שבת אצל המשפחות המארחות שבביתם הם התאכסנו.

בבוקר יום שבת למדו הגברים חסידות עם הרב טוביה בולטון בזמן שלנשים נערך סיור ברחבי הכפר. אחרי תפילת שחרית התקיימה התוועדות וסעודת שבת בבית שז"ר שם נשא הרב יעקב קטן את המשא המרכזי של השבת שעסק במהותה של 'מסירת הנפש' בימינו. השבת נחתמה בסיור בבית אגודת חסידי חב"ד – 770. 

למעונינים לעזור לחסות עליות השבת יוסף יצחק כהן: 050.8636355

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.