מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשס״ט 06.01.2009

מה האיזור הכי פעיל בבורסה? בית הכנסת

במהלך ביקור שעורך סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת הר' אלי ישי, בנושא המשבר הפיננסי העולמי, הוא ביקר גם בבורסת היהלומים הישראלית, בישיבה שנערכה נדונו בסוגיות בוערות הנוגעות למשבר העולמי אשר פגע גם בענף היהלומים הישראלי. הרב חגי הלוי מנהל בית חב"ג בבורסה הציג לפני השר את האזור הכי פעיל בבורסה בימים אלו, הלוא הוא בית הכנסת, וכן סיפר לשר על מבצע כתיבת ספר תורה שנערך בבורסת היהלומים ע"י 2800 חברי הבורסה  לסיפור המלא
מה האיזור הכי פעיל בבורסה? בית הכנסת
במהלך ביקור שעורך סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת הר' אלי ישי, בנושא המשבר הפיננסי העולמי, הוא ביקר גם בבורסת היהלומים הישראלית, בישיבה שנערכה נדונו בסוגיות בוערות הנוגעות למשבר העולמי אשר פגע גם בענף היהלומים הישראלי.

כפי שהוצגו ע"י נשיא הבורסה מר אבי פז, ומנכ"ל הבורסה מר יאיר כהן.

הרב חגי הלוי שליח הרבי מליובאוויטש בבורסה וחבר הנהלת הבורסה, הציג לפני השר את האזור הכי פעיל בבורסה בימים אלו, הלוא הוא בית הכנסת, שהוקם לפני כשלוש עשרה שנים בניצוחו של הרב חגי הלוי, וכן סיפר לשר על מבצע כתיבת ספר תורה שנערך בבורסת היהלומים ע"י 2800 חברי בורסה שתרמו והשתתפו בהכנסתו באירוע ברוב עם הדרת מלך.

השר הביע התפעלות שבזמן כזה יהלומנים שואבים תעצומות נפש ומתחזקים באמונה ואמר שבזכות התורה והאמונה יזכה עם ישראל לשבת בטח על אדמתו וה' ישלח ברכה, הצלחה וישועה לחיילים הנלחמים בשעות אלו להגנת העם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.