מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשס״ט 05.01.2009

מפגש ידידי חב"ד קפריסין בישראל ● תמונות

אמש מוצאי שבת קודש התקיים המפגש השנתי ה -3 של ידידי חב"ד קפריסין באולם בית החייל בתל אביב. למרות המצב הביטחוני, האולם היה מלא, והיתה ניכרת האחדות בקהל המשתתפים שהיה מגוון ושיקף נאמנה את כל הבאים בשערי מרכז חב''ד בקפריסין ♦ השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין פתח את דבריו בתפילה, כשהוא מבקש מהקהל הרב לעמוד על רגליו ולהגיד פרק תהילים להצלחתם של חיילי צה"ל  לסיפור המלא
מפגש ידידי חב
(צילום: ברלה שיינר)

אמש מוצאי שבת קודש התקיים המפגש השנתי ה -3 של ידידי חב"ד קפריסין באולם בית החייל בתל אביב. למרות המצב הביטחוני, האולם היה מלא, והיתה ניכרת האחדות בקהל המשתתפים שהיה מגוון ושיקף נאמנה את כל הבאים בשערי מרכז חב''ד בקפריסין.

המפגש נפתח בהבדלה בה כובד ר' יהושע רסקין, שעושה ימים כלילות להצלחת המוסדות היהודים בקפריסין. את שרביט ההנחייה נטל על עצמו שדר גלי צה"ל שמעון פרנס, שסיפר לקהל שזו הפעם הראשונה שהוא מופיע באירוע של חב"ד והוא נרגש לראות כמה חשובה תנועת חב"ד בקפריסין ובכל העולם כולו.

השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין פתח את דבריו בתפילה, כשהוא מבקש מהקהל הרב לעמוד על רגליו ולהגיד פרק תהילים להצלחתם של חיילי צה"ל. בדבריו הודה הרב רסקין לבעלי האכסניה מר עמוס ברזילי ומר יוסף יצחק בנדר הבעלים של אולם בית החייל ת''א ולאבי מלכא אירועים, שהודות להם התאפשר לערוך את מפגש הידידים באופן המכובד והמהודר ביותר. את דבריו חתם הרב רסקין בתודה לקהל הרב על התמיכה הרבה במשך השנה כולה ושיתף את הקהל בהמשך תוכניות הפיתוח של מרכז חב"ד בקפריסין.

לאחריו נאם הרב יונה מצגר הרב הראשי לישראל, שקרא למשתתפים לעזור ולסייע לרב רסקין ולפעילות היהודית של חב''ד בקפריסין. הרב הראשי הסביר שהשתתפות של כל אחד ואחד הופך אותו לא רק לאדם שמקבל אלא גם לאדם שנותן. הרב מצגר ציין גם את היחודיות של הקהילה היהודית בקפריסין כיוון ששנים רבות לא הייתה קהילה יהודית בקפריסין, עד שבאו הרב רסקין והרבנית שי' ופיתחו מתוך היהודים הבודדים שנשארו בקפריסין קהילה יהודית לכל דבר. בית משפחת רסקין בקפריסין מפורסם בהכנסת האורחים שבו. כל אורח מרגיש כבן בבית. גם הילדים שותפים במצוות הכנסת אורחים. אני קורא לכולם סיים הרב הראשי את דבריו לעזור ולתמוך בפעילות היהודית בקפריסין.

את מסכת הברכות חתם הרב מרדכי רפאל הכהן פלדמן שליח חב''ד בסידני שהביא דברי ברכה מהשלוחים באוסטרליה.

עוד כיבדו את הערב בנוכחתם יהודים מקפריסין שטרחו ובאו במיוחד לערב ההוקרה שהתקיים בישראל. וכן ידידים רבים מישראל ובהם הגה"ח הרב חיים יהודה רבינוביץ שליט"א אב"ד ירושלים, ח''כ יצחק זיו סגן יו''ר הכנסת, הנדיבים עמי וטדי שגיא ומשפחת אלדר הי''ו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.