מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשס״ט 04.01.2009

"דעתן עלך": שיא חדש וחסר תקדים

שנתיים לאחר שהושק לראשונה הפרוייקט להבאת ההדרנים של הרבי אל לומדי הדף היומי, מגיעה החוברת "דעתן עלך" לשיא חדש וחסר תקדים. בשבועיים האחרונים עם סיום מסכת קידושין ולאור הביקוש הגובר והולך הדפסו וחולקו החוברות בכמות שיא של חמשת אלפים עותקים! בלמעלה מאלף מאתיים וחמישים בתי כנסת ברוב ערי הארץ  לסיפור המלא
שנתיים לאחר שהושק לראשונה הפרוייקט להבאת ההדרנים של הרבי אל לומדי הדף היומי, מגיעה החוברת "דעתן עלך" לשיא חדש וחסר תקדים.

בשבועיים האחרונים עם סיום מסכת קידושין ולאור הביקוש הגובר והולך הדפסו וחולקו החוברות בכמות שיא של חמשת אלפים עותקים! בלמעלה מאלף מאתיים וחמישים בתי כנסת ברוב ערי הארץ.

הרב מאיר אליטוב יוזם ועורך הפרוייקט מוסר כי בירושלים בלבד על כל שכונותיה חולקו על ידי התמימים שיח' חברי את"ה כאלף וארבע מאות חוברות בארבע מאות וחמישים בתי כנסת תוך שימת דגש על בתי כנסת בהם מתקיים שיעור הדף היומי באופן קבוע.

עד היום הופצו החוברות רק בשלוש הערים החרדיות ירושלים בני ברק וביתר עילית, אולם להפצת החוברת הנוכחית (התשיעית במספר) נוספו שנים עשר ערים וישובים: אלעד, פתח תקווה, רחובות, באר שבע, אשקלון, חולון, עפולה, מגדל העמק, תל אביב, בית שמש, מבשרת ציון, אפרת ושאר ישובי גוש עציון.

החוברת זוכה לשבחים רבים מכל שכבות הציבור ומבוקשת מאוד בקרב מגידי השיעורים במסגרת הדף היומי המבקשים ללמוד את ההדרנים של הרבי על מנת לאומרם בטכסי הסיום של המסכתות.

בכל אחת מתשע החוברות כותב הרב אליטוב מאמר מיוחד – "על סף היכל תלמודו"- המסביר ומנתח את שיטת הלימוד המיוחדת של הרבי ומאמרים אלו קנו להם מקום של כבוד בקרב לומדי התורה מכל החוגים המוקירים את תורתו של הרבי וחידושיו על הש"ס.

הרב מאיר אליטוב מודה לבתי חב"ד ולתמימים בישיבות תורת אמת, תות"ל ביתר עילית, תות"ל כפ"ח ואלעד, על מסירותם בחלוקה המוצלחת במקומותיהם ומבטיח להוסיף עוד ועוד ערים לתפוצת החוברת הבאה למסכת בבא - קמא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.