מערכת COL | יום ח' טבת ה׳תשס״ט 04.01.2009

ביבנה הוקירו את בית חב"ד בערב לקדושי בומבי

בבית חב"ד ביבנה השתתפו כמאה איש בערב הזיכרון לרב גבריאל ורבקה הולצמן הי"ד שנרצחו לפני כחודש בבית בית חב"ד בומבי הודו. הערב נפתח ע"י השליח ומנהל בית חב"ד הרב יוסף יצחק לרר שקישר בין אור החנוכה שלא כבה גם אחרי שמפסיקים להדליקו לאחר היום השמיני לבין אורם של גבי ורבקי שממשיך להעיר גם לאחר רציחתם. עוד נשאו דברים: הרב עותניאל שרעבי, מר חיים מסינג, ד"ר יואל רפל, הרב יוסף הרטמן, הרב דוד אבוחצירא, ומר משה חזות  לסיפור המלא
ביבנה הוקירו את בית חב

בבית חב"ד ביבנה השתתפו כמאה איש בערב הזיכרון לרב גבריאל ורבקה הולצמן הי"ד שנרצחו לפני כחודש בבית בית חב"ד בומבי הודו.

הערב נפתח ע"י השליח ומנהל בית חב"ד הרב יוסף יצחק לרר שקישר בין אור החנוכה שלא כבה גם אחרי שמפסיקים להדליקו לאחר היום השמיני לבין אורם של גבי ורבקי שממשיך להעיר גם לאחר רציחתם.

הרב לרר הזמין את הרב עותניאל שרעבי שדיבר דברי תורה לעילוי נשמתם. מר חיים מסינג ששימש בתפקידו כמנכ"ל הרשות למלחמה בסמים וביקר במסגרת עבודתו בהודו, והכיר מקרוב את המסירות העצומה של בני הזוג למען אחיהם היהודים והישראלים. פעמים רבות בני הזוג שימשו כמשענת הצלה לצעירים שאיבדו את עצמם כספם או דרכונם. בבית חב"ד קיבלו סעד גשמי ורוחני גם יחד.

לאחריו דיבר ד"ר יואל רפל שסיפר על הפעילות העצומה של חב"ד בעולם שלה כ4500 נציגים ברחבי העולם שכל מטרתם אחת: לעזור לזולת, לשמור על הזהות היהודית וסיום עבודתם אינו מוגבל שאחד מהנקודות שאור הזרקורים האיר עליהם בעוצמה רבה מפאת האסון הנורא היה בית חב"ד בומבי.

בסיום דבריו הוזמן הרב יוסף הרטמן יקיר החינוך הדתי לשנת ס"ח שבנו שליח חב"ד בוייטנאם סיפר על הזוג הנהדר שהכיר אישית ועל בנו וכלתו הפועלים בוייטנאם במסירות נפש להאיר ליהודי המקום ולמטיילים הבאים לבקר.
המרא דאתרא הרב דוד אבוחצירא דיבר דברי תורה אקטואליים לעילוי נשמתם ודיבר על המסירות וההצלחה של שליח חב"ד במקורו הרב אידלמן.

בסוף הערב צפו הנוכחים בסרט וידאו שהופק על המשפחה היקרה משפחת הולצברג. מר משה חזות ייצג את ראש העיר שנמנע ממנו להגיע בעקבות המצב הביטחוני.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.