מערכת COL | יום ו' טבת ה׳תשס״ט 02.01.2009

תשמעו מה יש לשמואלי לומר על "מלחמת עזה"

יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו, מר שמואל שמואלי, העצים השבוע את "קמפיין" ההסברה בהקשר למלחמת עזה  לסיפור המלא
תשמעו מה יש לשמואלי לומר על
יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו, מר שמואל שמואלי, העצים השבוע את "קמפיין" ההסברה בהקשר למלחמת עזה.

לדברי מר שמואלי נוצר חלל בלתי-קביל ומסוכן לפיו שיטת הרבי מליובאוויטש איננה מושמעת לציבור מקבלי ההחלטות בהקשר לניהול מלחמת עזה וההתמודדות עם האיום האיראני בתקופה זו.

כזכור ביקש הרבי מליובאוויטש בפומבי בשנת תשנ"א ממר שמואל שמואלי "לדאוג לכך שכל ארץ ישראל תהי' שלנו" – ובעקבות זאת ייסד שמואלי מיד את תנועת ארץ ישראל שלנו בניו יורק על פי הוראת הרבי אליו להאבק בתוכניותיו של ראש הממשלה, דאז, יצחק שמיר, להעניק לערבים אוטונומיה מסויימת ביו"ש – ומאז פעל שמואלי ברציפות למימוש הוראות הרבי, בענייני שלימות הארץ.

כבר בתחילת הקמפיין החדש מתח שמואלי ביקורת על התנהלות הממשלה המבוססת על הוראות שנתן הרבי לציבור בהתוועדויות ובאופן אישי לשמואלי.

הסנונית הראשונה של קמפיין זה החל ביום א', כ"ד כסלו תשס"ט, נר ראשון דחנוכה, עם פרסום קול קורא, בטרם החלה מלחמת עזה.

כותרת הקול קורא מטעם יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו, מר שמואל שמואלי היתה: "להקים מיידית ממשלת אחדות לאומית ולתקוף את איראן תחילה. עכשיו."

בקול קורא הוסבר שעקב העובדה שאיראן החלה לקבל רכיבים של טילי אס-300 מרוסיה נוצר חלל זמן קצר ביותר עד שהמערכת הטילית האיראנית תהיה שמישה.

"במצב כזה לא יוכלו מטוסי חיל האוויר להתקיף את מתקני הגרעין באיראן בעתיד הקרוב– ולפיכך קראה תנועת ארץ ישראל שלנו להקים מיידית ממשלת אחדות לאומית ולדחות את מועד הבחירות עד תום המלחמה" .

באותו קול קורא הוסבר גם בין היתר:
"אין ספק שכל פעילות הדרגתית בעזה עכשיו תערער את המצב הבטחוני והמוראלי בקרב העם – שכן כל עליית מדרגת פעילות מטעם צה"ל בעזה תחשוף את ישראל למדרגת פעילות גבוהה יותר מטעם החמאס – שבסופה גם באר שבע, קריית מלאכי וקריית גת עלולות לחטוף טילי גראד.
לעומת זאת כאשר ישראל תדאג לרוצץ את ראשו של הנחש באיראן באיבחת חרב אחת, מירב הסיכויים הם שהחמאס והחיזבאללה ישותקו מפחד ולא יפעלו אוטומטית למען איראן".

באותו קול קורא, שפורסם כשבוע לפני שהחלה מלחמת עזה, נאמר גם:
"מר שמואלי הסביר כי אפילו אם נתבדה, תיהפך התגובה הישראלית במידת הצורך כנגד החמאס והחיזבאללה לתגובה כוללת, חד-משמעית שתקיף את כל עוצמתה הכוללת של ישראל – ובתנאי שהכל ייעשה בהיקף של הכרעה מלחמתית ותודעתית ולא טיפין טיפין שישראל נגררת אליה כיום".
השבוע העצים יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו, מר שמואל שמואלי את "קמפיין" ההסברה, בפרסום מודעות בכלי התקשורת.

ביום ד' השבוע ה"קמפיין" עסק בביקורת חריפה על שלושה עניינים:

א) על תקיפת עזה לפני איראן.
שכן ישראל תתקשה מאוד למנוע את איומי ההשמדה מאיראן רח"ל לאחר שהנשיא החדש בארה"ב, ברק אובאמה, יושבע כנשיא ב-20 בינואר – ולאחר שהטילים החדישים מרוסיה יהיו שמישים.

ב) על אי ניצול ההצלחה של תקיפת חיל האוויר בעזה כבר בשבת שעברה – בתקיפה קרקעית מעשרות נקודות בו זמנית, שעה שכל הנהגת החמאס היתה מבולבלת ומבוהלת וללא תקשורת בין ההנהגה הצבאית ודרגי השטח.

ג) על מורך-הלב של שר הביטחון, אהוד ברק, אשר החליש את האחדות בישראל ומוראל הלוחמים כאשר הציע להסכים להפסקת אש חד-צדדית ביום הרביעי למלחמה.

מר שמואלי הודיע כי מכוח סמכותו כנציג הרבי מליובאוויטש לענייני ארץ ישראל שלנו הוא קובע כי בדיעבד, במצב הנתון, בשלב הראשון אין צורך בכיבוש כל רצועת עזה מבית לבית.

מה שצריך לעשות הוא:
א) ליצור "פשיטה אסטרטגית": מגע צבאי בעשרות נקודות בו-זמנית עם החמאס כדי להבריח אותם למרכז עזה וליצור "שטח הפקר"חרוש של מס' קילומטרים בין הגבול לבין עזה, לכל אורכו, לפי תנאי השטח.

ב) תוך כדי הפעילות המורחבת הזו, בו-זמנית, יהיה צורך ביצירת "שטח הפקר" והריסת כל הבתים בטווח של 3 קילומטרים לפחות בדרום הרצועה באיזור רפיח, כדי לא לאפשר בעתיד בניית מנהרות מעזה לרפיח המצרית – ובכך לנתק כליל את אפשרויות האספקה הצבאית של החמאס בעתיד.
מר שמואלי קורא לכל מי שיכול בציבור אנ"ש להתנדב ל"מבצע תפילין" מסודר בקרב הכוחות הלוחמים בגבול עם עזה ולהסביר את המסר הזה של הרבי לכל הציבור ולהנהגה בישראל.

במקביל מתח שמואלי ביקורת חריפה על המנוסה ההמונית של החרדים מהאיזורים המופגזים ע"י החמאס וקבע שהתפתחות זו גורמת לחילול השם והטלת מורך בקרב פשוטי העם – והיא מנוגדת בעליל למשנת הרבי מליובאוויטש כזכור מימי מלחמת המפרץ בשנת תשנ"א.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.