מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשס״ט 30.12.2008

המרכז הקהילתי החינוכי "מאור" חגג חנוכה ● תמונות

המרכז הקהילתי החינוכי "מאור" שבאיזור ויבורסקי בפטרבורג, הפיץ אור וערך מבצע חנוכה ענקי כדי לקרב יהודיים לניצוץ שבמאור. בערב הראשון של חנוכה ארגנו השליחות בעיר יחד עם השליחה לאה ליפסקר, ערב חנוכה ייחודי לנשות הקהילה דוברות עברית, הערב הזה הוא ערב ראשון בסדרה של תכניות שהחלו לעילוי נשמתם של השלוחים הקדושים גבריאל ורבקה הולצברג לגלריית תמונות
המרכז הקהילתי החינוכי

מרכז מאור- שע"י הקהילה היהודית, בראשות רב העיר והשליח הרב מנחם מענדל פעווזנער- בראשות השליח הרב בנציון ליפסקר התחיל את מבצעי החנוכה כבר שבועיים לפני החג. עשרות תלמידי בית הספר "מנחם" -אור אבנר שבעיר יצאו לביקורי בית וחילקו מאות חנוכיות וחומר הסברה יהודי על חג החנוכה- ליהודים תושבי האיזור, בנוסף לכך חילקו פעילי המרכז עוד מאות חנוכיות לכל יהודי שדרש  אותם, ללא תשלום.

בנוסף לכך הרב ליפסקר בסיוע בית חב"ד הראשי- בניהולו של הרב צבי פינסקי ובסיועו של הרב דני אש- הציב חנוכיות ענק בחזיתות של מרכזי עסקים ומסעדות שונות בעיר, פרט זה הביא לפרסומי ניסא גדולים מאוד בעיר.

בערב הראשון של חנוכה ארגנו השליחות בעיר יחד עם השליחה לאה ליפסקר, ערב חנוכה ייחודי לנשות הקהילה דוברות עברית, הערב הזה הוא ערב ראשון בסדרה של תכניות שהחלו לעילוי נשמתם של השלוחים הקדושים גבריאל ורבקה הולצברג. הערב נערך באחת המסעדות היוקרתיות בעיר, הערב היה מושקע במיוחד והשתתפו בו עשרות נשים, את העיצוב ערכה השליחה לאה גולדברג.

במהלך הערב נערכו הגרלות, נערך חידון והוקרן סרט וידיאו שהופק לעי"נ השלוחים מהודו. את הערב הנחתה השליחה רחל ברוק. הרצאת הערב נערכה ע"י השליחה הראשית בעיר הגב' שרה פעווזנר בנושא האור בבית היהודי ותפקידה של האשה בבית היהודי, הנשים רותקו להרצאת הרבנית ומאוד נהנו, הנשים שהשתתפו ניגשו להודות על האירוע המכובד, ועל התוכן הרב שהם קיבלו בו.

בנוסף לפעילות העניפה בחנוכה, הרב ליפסקר ארגן וערך מספר הדלקות ומסיבות חנוכה בבתים פרטיים ובבתי עסק של יהודים בעיר, גולת הכותרת באירועי החנוכה שנערכו ע"י מאור היא ללא ספק מסיבת החנוכה הענקית שנערכה במרכז החינוך הקהילתי "מאור". במסיבה השתתפו כ-200 איש רובם חברי קהילת מאור, את המסיבה הנחה אחד מגדולי המנחים ומאנשי הבידור ברוסיה מר רומן טרחטנברג, השתתפו במסיבה קונסול ישראל מר בוליסלאב יטבצקי רב הערי והשליח הראשי הרב מנחם מענדל פעווזנער שלוחים ואורחים נוספים רבים, במהלך הערב נערכה הגרלה על חנוכיה מפוארת הוקרנו קטעי וידיאו על חנוכה מבית היוצר של JEM והייתה אוירה מאוד נעימה ומשפחתית במהלך הערב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.