מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשס״ט 30.12.2008

אור ליתומים

עשרות משפחות של אלמנות ויתומים הוזמנו על-ידי 'אשל מפעלי רווחה – כולל חב"ד' להתארח, במהלך שלושה ימים של חג החנוכה, בבית הארחה בנווה אילן, שם הם נהנו ממגוון של פעילויות, אטרקציות, ומשחקים לסיפור המלא
אור ליתומים
חג החנוכה הוא חג של שמחה, אבל יש משפחות בהן קצת קשה יותר להרגיש את החג ואת השמחה – משפחות שאבי או אם המשפחה נפטרו והותירו אחריהם יתומים רכים.

כאן נכנס לתמונה ארגון 'אשל מפעלי רווחה – כולל חב"ד', בהנהלת הרב שלום דוכמן: עשרות משפחות של אלמנות ויתומים הוזמנו להתארח, במהלך שלושה ימים של חג החנוכה, בבית הארחה בנווה אילן, שם הם נהנו ממגוון של פעילויות, אטרקציות, ומשחקים. כל זאת במטרה להחדיר להחזיר לילדים את האור והשמחה.

'אשל מפעלי רווחה – כולל חב"ד' מקיים במהלך כל השנה פעילות רציפה וענפה עם אלמנות ויתומים, בכל רחבי הארץ. במסגרת פעילות זו מחולקים סלי מזון בעלות של מיליוני שקלים, והילדים זוכים לתוכניות מגוונות, שמטרתן לקדם אותם בלימודיהם, למרות האסון.

"אנחנו מפעילים מנגנון נרחב של פעילויות ומתנדבים על מנת לסייע ולעזור למשפחות לעבור ביתר קלות את המצב בו הן נמצאות מאז האסונות שנחתו עליהם", אומר הרב מנדי בלוי, מנהל כולל חב"ד בישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.