מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשס״ט 30.12.2008

קובה, אזרבייג'אן: חנוכה בשכונה היהודית קראסניה

תודות למשפחת רוהר זו השנה הרביעית ששליח חב"ד בקראסניה סלובודה הרב יונה יעקובוב חוגג את חג החנוכה עם יהודי ההרים בשכונה. כמו בשנה שעברה גם השנה הוא הציב חנוכייה ציבורית וזיכה את אנשי קהילתו במצוות ההדלקה. ביום השביעי כובד בהדלקה קונסול ישראל שבאזרביג'אן מר מיכאל ברקן לסיפור המלא
קובה, אזרבייג'אן: חנוכה בשכונה היהודית קראסניה

תודות למשפחת רוהר זו השנה הרביעית ששליח חב"ד בקראסניה סלובודה הרב יונה יעקובוב חוגג את חג החנוכה עם יהודי ההרים בשכונה. כמו בשנה שעברה גם השנה הוא הציב חנוכייה ציבורית וזיכה את אנשי קהילתו במצוות ההדלקה.

ביום השביעי כובד בהדלקה קונסול ישראל שבאזרביג'אן מר מיכאל ברקן. רעיית הקונסול גב' רימה ברקן יחד עם פעילי המרכז לתרבות של הסוכנות היהודית הנעימו את המעמד בשירי החג ואף כיבדו את תושבי השכונה במופע חנוכה מרהיב שהתקיים במרכז התרבות בעיר קובה למחרת.

בגן הילדים המנוהל ע"י אשת השליח – הרבנית חי'ה יעקובוב וממומן בכספי הנגיד מר לוי לבייב זו השנה הרביעית , חגגו גם כן את שמונת ימי החנוכה.

הגברת ר' חיה יעקובוב שוחחה עם הילדים על נושא החג , הדליקה עמם נרות חנוכה בשמן זית אמיתי. לכל אחד מ-60 ילדי הגן חולקה חנוכייה של איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים.

יצויין, כי למרות המשבר הכלכלי העולמי ממשיכים הנגידים מר לוי לבייב ומר אלי הורן לממן את פרויקט סטארס זו השנה השלישית. בזכותם 50 בחורי סטארס בגילאי 16-28 זכו להדליק נרות חנוכה בזמן השיעור וגם איחלו אורה והצלחה לתורמים  והביעו תקווה שהפרויקט ימשיך וביתר שאת.

פרוייקט סטארס מקנה לבחורים ידע כללי בהיסטוריה ומסורת יהודית.
        

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.