מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשס״ט 30.12.2008

האב השכול הדליק את האור לנפגעי הטרור בבאר שבע

כמידי שנה התכנסו עשרות משפחות נפגעי טרור למסיבת חנוכה שארגנו עבורם בית חב"ד בבאר שבע, האווירה החסידית והשמחה הדביקו את כל המשתתפים. האב השכול מר מאיר אסולין הדליק את נר רביעי של חנוכה ♦ הרב מאיר ורזוב מצעירי חב"ד סיפר על הדלקת נרות חנוכה במחתרת על ידי חסידים ברוסיה, ופצח יחד עם התזמורת במחרוזת שירים חסידיים שגרמו לכולם להצטרף לריקוד שמח  לסיפור המלא 
האב השכול הדליק את האור לנפגעי הטרור בבאר שבע

כמידי שנה התכנסו עשרות משפחות נפגעי טרור למסיבת חנוכה שארגנו עבורם בית חב"ד בבאר שבע, האווירה החסידית והשמחה הדביקו את כל המשתתפים. האב השכול מר מאיר אסולין הדליק את נר רביעי של חנוכה.
 
תזמורת הכלייזמרים של צעירי חב"ד קיבלה את פני המשפחות בשירי חנוכה שמחים, לאחר דברי פתיחה מפי השליח בבאר שבע הרב זלמן גורליק, הוזמן מר מאיר אסולין להדליק את נר רביעי של חנוכה. בנו דורון הי"ד נהרג לפני כעשרה חודשים בפעילות מבצעית בעזה בעודם נלחמים לחסל קיני מחבלים.

הרב גורליק עמד בדבריו על המסר של נס חנוכה בימים ההם ובזמן הזה, וחיזק אותם בדברי עידוד וחיזוק. הרב מאיר ורזוב מצעירי חב"ד סיפר על הדלקת נרות חנוכה במחתרת על ידי חסידים ברוסיה, ופצח יחד עם התזמורת במחרוזת שירים חסידיים שגרמו לכולם להצטרף לריקוד שמח. קוסם ריתק את הילדים בפעלולים תוך כדי שילוב מסרים חינוכיים.

גב' שרה מלכה שבתה קארין הי"ד נהרגה בפיגוע האוטובוס בבאר שבע סיפרה כמה קשה להם מאז האסון וכי ההתמודדות נעשית קשה מיום ליום, אך היא מבקשת להביע תודה עמוקה על הפעילות המבורכת של בית חב"ד למענם בכך שהם זוכים לכמה רגעים של שמחה וחיוך.

הרב מנחם קוטנר ממטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור עמד בדבריו על כוח האור, והודה לבית חב"ד ולצוות המתנדבים המסור שערכו ביקורי בית אצל כל המשפחות בחנוכה והדליקו איתם נרות חנוכה והביעו בכך את הזדהותם עם המשפחות.
 
 
  


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.