מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשס״ט 29.12.2008

אור החנוכה מגיע למאושפזים ב"מדיקל פאלס" התל אביבי

המרכז התל אביבי להחלמה רפואית 'אמריקן מדיקל פאלס' הצמוד למרכז הרפואי 'איכילוב' אירח בחג החנוכה את תלמידי ישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" יחד עם משפיע הישיבה הרב שניאור זלמן כהן כחלק ממבצע חנוכה נרחב שנערך ע"י בית חב"ד תל אביב ♦ במהלך החג התקיימה מסיבת חנוכה מרכזית בו השתתפו כל השוהים במרכז הרפואי ומשפחותיהם כמו גם כל הצוות הרפואי והתפעולי לתמונות
אור החנוכה מגיע למאושפזים ב

המרכז התל אביבי להחלמה רפואית 'אמריקן מדיקל פאלס' הצמוד למרכז הרפואי 'איכילוב' אירח בחג החנוכה את תלמידי ישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" יחד עם משפיע הישיבה הרב שניאור זלמן כהן כחלק ממבצע חנוכה נרחב שנערך ע"י בית חב"ד ליובאוויטש תל אביב בניהולו של השליח הראשי הרב יוסף גערליצקי.

במהלך החג הודלקו הנרות ברחבי המרכז הרפואי בליווי מוזיקה של שירי חנוכה ודברים על מהות החג מפי הרב כהן.

מר יוסף מזרחי, איש עסקים שמכהן כנשיא וגבאי בית כנסת "אבשלום" במרכז ת"א בו מכהן הרב כהן בתפקיד רב בית הכנסת, אשר מאושפז במרכז הרפואי התכבד בהדלקת הנרות בכל ערב במחלקה בה הוא שוהה. באחד מלילות החג אף הפתיעו תלמידי הישיבה את מר מזרחי במסיבת יום הולדתו. מר מזרחי הודה מקרב לב לתלמידי הישיבה שאף עזרו לו מידי יום בהנחת תפילין.

במהלך החג התקיימה מסיבת חנוכה מרכזית בו השתתפו כל השוהים במרכז הרפואי ומשפחותיהם כמו גם כל הצוות הרפואי והתפעולי. לאחר הדלקת הנרות חילקו תלמידי הישיבה סופגניות לכל המשתתפים ופתחו בריקודים יחד עם צביקה האורגניסט של מרכז ההחלמה.

"הארתם לנו את הבית" אמרה רכזת הפעילות במקום גב' רונית ברוך, גם הצוות הרפואי והאחיות הביעו את התפעלותם הרבה והודו על הפעילות שמביאה אור ושמחה למטופלים.

תגובות חמות הגיעו גם מכיוון המטופלים השוהים במקום וממשפחותיהם, היטב לבטא זאת אחד מהמטופלים השוהה במחלקה הסיעודית זה למעלה משנתיים, "נתתם לנו להרגיש את החג גם במצבנו העכשווי והצלחתם לרומם אותנו מעל הכאב והסבל". רכזות הפעילות ביקשו כבר מראש לשמור על הקשר בחגים הבאים ובמשך השנה כולה. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.