מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשס״ט 29.12.2008

'כיצד מרקדין': הלהיט הבא של החתונות ● להאזנה

הכוכב העולה של הזמר החסידי ר' אברהם ג'ייקובס מגיש את הלהיט הבא של ניגוני החתונות; 'כיצד מרקדין'. הצפי שהסינגל-שיצא מאולפני ההקלטות ועדיין לא הסתיימה עבודת המיקס והעריכה יהפוך ללהיט הבא של החתונות. השיר החדש נקרא 'כיצד מרקדין', נכתב והולחן על ידי הזמר אברהם ג'ייקובס-חסיד חב"ד מפתח תקווה ועובד על ידי המעבד והיוצר הנודע אלי לאופר להאזנה
'כיצד מרקדין': הלהיט הבא של החתונות ● להאזנה

הכוכב העולה של הזמר החסידי ר' אברהם ג'ייקובס מגיש את הלהיט הבא של ניגוני החתונות; 'כיצד מרקדין'. הצפי שהסינגל-שיצא מאולפני ההקלטות ועדיין לא הסתיימה עבודת המיקס והעריכה יהפוך ללהיט הבא של החתונות.

השיר החדש נקרא 'כיצד מרקדין', נכתב והולחן על ידי הזמר ג'ייקובס-חסיד חב"ד מפתח תקווה ועובד על ידי המעבד והיוצר הנודע אלי לאופר, שעבד ימים כלילות כדי שתתקבל התוצאה הרצויה ומבוצע בידי הרכב נגנים מהשורה הראשונה של המוזיקה החסידית.

"מדובר במוזיקה קצבית, מקצועית ועכשווית" אומרים מבקרי מוזיקה ששמעו את הסינגל.

השיר יוכלל בדיסק מחרוזות שיופיע אי"ה בקרוב בו יימצאו שירי 'מחרוזת חתונה' במסגרת פרויקט עליו שוקד ג'ייקובס כבר יותר משנה, הפקת דיסק מחרוזות שירי חתונה.

"במקורו הרעיון להפקת דיסק משירי הגיע כתוצאה מדרישות הקהל הרחב שנכח באירועים בהם הופעתי" אומר ג'ייקובס, "במהלך אירועים רבים ציבור המאזינים דרש להשיג הקלטות מההופעות. כעת, לאחר מאמצים רבים ושעות אולפן לא מעטות הגיעה שעת הכושר וניתן לשמוע את התוצאות"

למרות שכאמור, עבודות המיקס והעריכה עדיין לא הסתיימו סופית, בכל זאת חטפנו קטע מהסינגל החדש בו ניתן להתרשם מהעבודה הרבה שהושקעה בדיסק כולו.

להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:
לא מצליחים להאזין? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.