מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשס״ט 29.12.2008

הודלק נר שמיני של חנוכה בחנוכיית הענק בכיכר רבין

טקס מרגש ומוצלח של הדלקת נר שמיני של חנוכה, בחנוכיה הגבוהה בארץ שהוצבה ע"י בית חב"ד ת"א, הקרן לקידום מורשת ישראל בתל אביב ובסיוע מחלקת תרבות ומופעים בעריית תל אביב, נערך אמש בכיכר רבין בתל אביב בהשתתפות קהל רב לגלריית תמונות
הודלק נר שמיני של חנוכה בחנוכיית הענק בכיכר רבין
(צילום: ישראל ברדוגו)

טקס מרגש ומוצלח של הדלקת נר שמיני של חנוכה, בחנוכיה הגבוהה בארץ שהוצבה ע"י בית חב"ד ת"א, הקרן לקידום מורשת ישראל בתל אביב ובסיוע מחלקת תרבות ומופעים בעריית תל אביב, נערך אמש בכיכר רבין בתל אביב בהשתתפות קהל רב.

הטקס היווה סיום מרשים להדלקות שהתקיימו במקום מידי ערב בכל מזג אויר ע"י השליח וראש ישיבת חב"ד בתל אביב הרב מאיר אריה שמערלינג.

הערב נפתח כשהשחקן זבולון מושאשווילי, מחופש ליהודה המכבי ריתק את קהל הילדים בהופעה משעשעת שכללה חידון לחנוכה ואמירת 12 הפסוקים, אליו הצטרפו ר' גידי שטרן הלוליין שצעד בגובה רב והפתיע את הילדים בבלונים מעוצבים ומרדכי הסביבון שהסתובב וחילק ממתקים לכל ילד, תוכנית הילדים הסתיימה כשהשחקן זבולון יחד עם ילדים נבחרים עלו יחד במנוף והעיפו לשמיים בלונים אליהם חוברו משאלותיהם של הילדים.

אל הבמה הוזמן ר' שי חלפין, מאברכי ישיבת חב"ד בת"א – שהגיע לכיכר לבוש מדים בעיצמו של שירות מילואים אליו גויס בימים אילו, ר' שי קרא את פרק ק"ל בתהילים כשהקהל חוזר אחריו בהתרגשות מילה במילה, מתוך תחינה ובקשה לשלומם של חיילי צה"ל ותושבי דרום הארץ המצויים במצב מלחמה.

טקס ההדלקה החל כאשר אל המנוף הזומנו מר אביב ישראל מחברת D.F.  דינמיט ג'ינס והרב יוסף גערליצקי שליח הרבי לת"א ורב קהילת חב"ד בת"א. ממרומי הכיכר נשא הרב גערליצקי דברים נלהבים לקהל, כשהמסר העיקרי הוא ההתחזקות באמונה ובאחדות, והקביעה שכל יהודי באשר הוא יכול לעזור בניצחון חיילי צה"ל ע"י הנחת תפילין, שעפ"י דברי חכמינו ז"ל מפילים פחד על אויבנו, ומשביתים את האויב ומתנקם כפי שנאמר "וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך".

הברכות נאמרו ע"י מר אביב ישראל, ושמונה נרות החנוכה הודלקו והאירו את כיכר רבין באור יקרות,  להקת שמש שליוותה את הארוע בתזמורת מלאה, פצחה בניגוני שמחה והקהל מילא את הכיכר במעגלים מעגלים של אחדות.

המנחה הת' אמיר הרשקוביץ הודה לכל העוסקים במלאכה שהביאו להצלחה הגדולה: ר' לוי וולף ורעייתו, ר' חיים לויטין ורעייתו, ר' אסף אלטרס ורעייתו, ר' ערן שפייזמן, הת' שלומי בר, הת' דני דרוקר, הת' מור גרוס יחד עם כל תלמידי ישיבת חב"ד בת"א, הרב נפתלי לוברט מעריית תל אביב, חברת "טעמן" על תרומת אלפי הממתקים לפעילות החנוכה, האחים דובוב על ההגברה והתאורה, למר נחמיה ומר נוריאל ממפעלי מתכת "שושנה" שבנו את החנוכיה הנפלאה ולמפיקה והיוזמת של הפרוייקט כולו הגב' מינדי שמערלינג משליחות הרבי לת"א, בסיום הטקס הזמין את הקהל הגדול להגיע אי"ה גם בשנה הבאה עם משיח צדקנו והרבי בראשנו בגאולה האמיתית והשלימה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.