מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשס״ט 29.12.2008

צעירי חב"ד ביקרו את פצועי הקאסמים מנתיבות

בבית הרפואה סורוקה בבאר שבע מאושפזים פצועי מתקפת הקאסמים שניחתה על העיר נתיבות ♦ מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור יחד עם השליח הרב זלמן גורליק מבאר שבע, ביקרו את הפצועים במחלקות השונות, הדליקו איתם נרות חנוכה עודדו את רוחם וחילקו סופגניות לבני המשפחות המודאגים לסיפור המלא
צעירי חב

בבית הרפואה סורוקה בבאר שבע מאושפזים פצועי מתקפת הקאסמים שניחתה על העיר נתיבות, מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור יחד עם השליח הרב זלמן גורליק מבאר שבע, ביקרו את הפצועים במחלקות השונות, הדליקו איתם נרות חנוכה עודדו את רוחם וחילקו סופגניות לבני המשפחות המודאגים.

יעקב בן מרים היה בדרכו לבית הכנסת בישוב מבטחים בשעה שקאסם נחת לידו והתפוצץ, מאז הוא מאושפז במצב קשה בטיפול נמרץ יעקב עבר מספר ניתוחים ובני משפחתו רעייתו ילדיו ונכדיו ממתינים מעבר לדלת לקבלת מידע רפואי על ההתקדמות במצבו.

צעירי חב"ד כינסו את כל בני המשפחה בחדר ההמתנה הסמוך והדליקו איתם יחד נרות חנוכה ואף שרו יחד משירי חנוכה "בימים ההם בזמן הזה" כשכולם חוזרים ומדגישים את המילים "בזמן הזה"! בני המשפחה הודו בחום לשליח הרב גורליק ולמנחם קוןטנר מצעירי חב"ד באומרם כי עד לרגע זה שום גורם רשמי מטעם המדינה לא התעניין בשלומם, וטוב שחב"ד באים לעודד כי בשעה זו זה דבר חיוני עבורנו.

הילד גבריאל בן שרה נפגע חרדה קשה כשהיה עד למחזות הזוועה בו נרצח אברהם ועקנין מנתיבות. צוות מקצועי מנסה למצוא מרגוע לנפשו, צעירי חב"ד העניקו לו מתנות יפות כדי לשמחו ולהעלות חיוך על פניו.

בת אל הילה בת פיבי היתה יחד עם הוריה ואחיה באמצע סעודת שבת כשהטיל חדר ליד ביתם הרסיסים שחדרו לבית פגעו בה והיא נפצעה מהרסיסים פגיעות פנימיות, מאז בת אל עברה שני ניתוחים ונמצאת בתהליך החלמה. אביה קיבל את פני המבקרים במאור פנים באומרו שאין צורך שתציגו את עצמכם אני יודע שאתם מחב"ד כי רק חב"ד חושבים על אנשים כמונו במצב כזה.

כמה מיטות ליד מאושפזת גב' גילה בת שושיה, אשה מבוגרת שלא מפסיקה לבכות על ההרוג מנתיבות שמראות ההרג לא משות מעיניה. גילה נפצעה ביד ובגב מרסיסים וממתינה לתוצאות הבדיקות באשר לאופי הטיפול בה. בני משפחתה הסובבים סביב מיטתה הצטרפו לתפילה שנערכה לזכותה ולרפואתה.

בימים הקרובים צוות המתנדבים של בית חב"ד ימשיך לבקר את הפצועים שולהגיש סיוע לפצועים ובני משפחותיהם, עד להחלמתם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.