מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשס״ט 28.12.2008

חדרה שיאים חדשים במבצע חנוכה

בבית חב"ד בחדרה מציינים בסיפוק יתר את מבצע חנוכה לשנה זו, היקף הפעילות הגיע לעשרות אלפי אנשים וכלל מגוון עצום של קהלי יעד אליהם הגיעו במהלך החג ♦ גם מרכזי הרפואה לא נשמטו מהרשימה ובמשך שלושה ימים הצליחו התמימים להגיע לכל המחלקות בבית הרפואה הלל יפה ובמרכז הרפואי שער מנשה ולהביא את שמחת החג לכל אלו שזקוקים לכך יותר מתמיד לתמונות
חדרה שיאים חדשים במבצע חנוכה

בבית חב"ד בחדרה מציינים בסיפוק יתר את מבצע חנוכה לשנה זו, היקף הפעילות הגיע לעשרות אלפי אנשים וכלל מגוון עצום של קהלי יעד אליהם הגיעו במהלך החג.

"תלמידי הישיבה נתנו לנו השנה דחיפה מיוחדת וגרמו לי לעבוד שעות נוספות" אומר הרב שלמה שורץ מנהל הפעילות של בית חב"ד, אם כל שנה היינו מגיעים לאלפי יהודים, השנה הגענו למעלה מ-10.000 איש באופן ישיר ולעשרות אלפי איש שחזו בעשרת החנוכיות המרכזיות שפוזרו בכל חלקי העיר".

הצצה קטנה בתכניה שנערכה ע"י הת' יונה הר צבי מגלה לנו שב"ה המבצע הוכתר בהצלחה עצומה, יותר מאלפיים חיילים בגזרת צפון השומרון קיבלו סופגניה ושמעו דבר תורה על החג, יותר מאלף הדלקות נערכו בעיר, בחנויות, משרדם, בתים פרטיים ועוד, למעלה מ-10 חנוכיות ענק הוצבו במרכזי העיר ו10  מכוניות נשאו על גביהם את החנוכיה המאירה של צעירי חב"ד.

גם מרכזי הרפואה לא נשמטו מהרשימה ובמשך שלושה ימים הצליחו התמימים להגיע לכל המחלקות בבית הרפואה הלל יפה ובמרכז הרפואי שער מנשה ולהביא את שמחת החג לכל אלו שזקוקים לכך יותר מתמיד.

אך ללא ספק בגולת הכותרת מציינים התמימים את הערב המיוחד שהוכן על ידם ונועד לקרב את הנוער בעיר ולחבר אותו אל הישיבה, לשם כך מגייסים את השחקן המפורסם מיכאל שיחי' ויגל, דואגים לפרסום נרחב ברחבי העיר ובמועד הנקוב נצפים עשרות בני נוער כשהם גודשים את הזאל של הישיבה שהערב הוא הופך להיות 'מרכז הופעות'... התכנית מלאה וגדושה בהפתעות מיוחדות שקונים את ליבם של הנוער הלא-דתי, סיפור החנוכה מומחש בצורה חווייתית ומשעשעת ומלמדת את המסר שלה לימים אלו. את הערב חותמים עם מוזיקה שמחה שסוחפת את כל הצעירים לריקוד משותף וכמובן לא נפרדים לפני שמחליפים טלפונים ומבטיחים לחזור לישיבה ולשמור על קשר.

"הם עוד יגדלו להיות שלוחים בעצמם" אומר מארגן הכינוס הת' אלי חפר כשחיוך רחב נסוך על שפתיו.

בבית חב"ד מבטיחים שהפעילות שנעשתה עד עכשיו היא עדיין רק בגדר התחלה וכשמקבלים כח צעיר לעזרה בפעילות אזי השמים הם הגבול... או במילים אחרות "עד ביאת משיח"!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.