מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשס״ט 28.12.2008

"אני מפיץ אור"

מבצע "אני מפיץ אור" לזכר קדושי בומביי בהדלקה המרכזית בוינה במוצאי שבת התקיים ארוע ההדלקה המסורתי בכיכר שטפן המרכזית בלב העיר וינה בהשתתפות כאלף חוגגים. ביוזמת בנות סמינר חב"ד בעיר חולקו כרטיסי "אני מפיץ אור" למקבלים עליהם להוסיף בנר מצוה ותורה אור לעילוי נשמות הקדושים מבומביי הי"ד  להמשך הכתבה
הכרטיסים נראים ככרטיסי אשראי מהודרים וממוספרים ומתועדים באתר אינטרנט מיוחד, וניתנים להעברה מיד ליד, כל המוסיף במצוה מציין ליד מספרו באתר את המצוה שקיים ומעביר את הכרטיס למתנדב הבא וכך נוצרת שרשרת אור של אלפי כרטיסים שניתנים להעברה לאלפי איש, המקבל את הכרטיס לידו מתחייב במעשה טוב ובמעשה המסירה הלאה מחייב ומזכה את הבא אחריו.


את הנר הראשון הדליק רבה הראשי של וינה הרב איזנברג. מי שנעדר הפעם מהטכס היה שגריר ישראל , יתכן כי הסיבות לכך בטחוניות לאור המצב בארץ.

ארוע זה ביטא את שיא ארועי חנוכה שאורגנו על ידי שלוחי חב"ד בעיר, שהחלו עם "יום משפחה" בו השתתפו כ800 הורים וילדים ואורגן על ידי מרכז "בית הלוי - חב"ד" , חגיגת "חנוכה על הקרח" שאורגנה על ידי "המכון למורשת היהדות" שע"י הביה"ס למנהל עסקים , מסיבת חנוכהייחודית של ילדי החדר החדש, והמשך במסיבות לקהלי יעד מגוונים, ביקורי בית ומוסדות והדלקות ציבוריות בעוד מקומות ברובע השני הנחשב לאזור היהודי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.