מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשס״ט 28.12.2008

בנות השליחות יוצאות מחוזקות להאיר את העולם ● תמונות

אמש (מוצ"ש) ננעלה קייטנת-חנוכה המיוחדת המהווה את המפגש השנתי של השליחות הצעירות בישראל, ואשר מאורגנת על ידי 'אגף הסניפים' בצעירי-אגודת-חב"ד ♦ במהלך השבת הן נהנו ממשחקי חברה שעסקו כולם בנושא "השליחות", למדו, והתפללו והתוועדו בצוותא ♦ במוצאי שבת נערך ערב הצדעה חגיגי לשליחות הצעירות. האורות כובו, ומחרוזת שירי שליחות הושמעה. נרות קטנים האירו את החשיכה. על כסא שחור במרכז האולם הוצבה קופסה גדולה. הבנות התבקשו לחשוב על החלטה טובה שהן מקבלות בכדי להאיר את העולם. אז נפתח מעמד ה"ראל-קאל" החגיגי  לסיפור המלא
בנות השליחות יוצאות מחוזקות להאיר את העולם ● תמונות
(צילום: י. בלינקו, COL)

אמש (מוצ"ש) ננעלה קייטנת-חנוכה המיוחדת המהווה את המפגש השנתי של השליחות הצעירות - בנותיהם של שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד בארץ משתתפות השבת בכפר-חב"ד.

השלוחות הצעירות בקייטנת-חנוכה בכפר-חב"ד ● תמונות

בליל שבת, התכנסו הבנות להדלקת נר חנוכה. שירת "הנרות הללו" סוחפת נשמעה ברחבי בקמפוס אור שמחה בכפר חב"ד שאירח את הבנות השליחות. הבנות למדו  את שיר השבת: "אני כאן כחייל מבטיח להגשים השליחות שהוטלה על כתפי, להשלים ואז גם עלי עוד יאמרו הרועים אמנם כן זרעו בחיים", ונחלקו לקבוצות גיל למשחק השבת.

הבנות נדרשו במשחק לתאר כיצד נראית עיר ללא שליח וכיצד נראית עם שליח. הן נדרשו לעמוד בשלוש משימות: להאיר את העיר, להקים מוסדות, ולהרים חנוכייה על אחד המוסדות.

בתום המשחק, ולאחר תפילת קבלת שבת סוחפת ומרגשת, נערכה סעודת שבת חגיגית במהלכה התמודדו הבנות עם לבטים אופיינים לעבודת השליחות שלהן. בתום סעודת השבת התוועדה הגב' אתי פלדמן עם השליחות הצעירות, בעוד הגב' עליזה נפרסטק מתוועדת עם הבנות הגדולות.

בבוקר, לפני תפילת שחרית מסר הרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד שיחה בפני הבנות, ומשם יצאו השליחות הצעירות להתפלל תפילת שחרית בבתי הכנסת בכפר-חב"ד.

לאחר תפילת שחרית נערך "משחק הסביבון" בו סיפרו השלוחות הצעירות חוויות מהשליחות, ונערך "סדר ניגונים" משולב בסיפורים מרבותינו נשיאנו על חג החנוכה.

ערב הצדעה חגיגי

במוצאי שבת נערך ערב הצדעה חגיגי לשליחות הצעירות, שנפתח בדו-שיח בין הבנות כיצד להמשיך ולפעול הלאה עד שהאור ינצח. האורות כובו, ומחרוזת שירי שליחות הושמעה. נרות קטנים האירו את החשיכה. על כסא שחור במרכז האולם הוצבה קופסה גדולה. הבנות התבקשו לחשוב על החלטה טובה שהן מקבלות בכדי להאיר את העולם.

אז נפתח מעמד ה"ראל-קאל" החגיגי במהלכו הוזמנו בזה אחר זה בנות השלוחים לגשת למרכז האולם, ולהפקיד בתוך הקופסא הגדולה את ההחלטה הטובה שקיבלו על עצמן. בתום הטקס המרגש נערכה הרקדה לבנות הצעירות עם הגב' יפוש ברכהן.

את הקייטנה מארגן 'אגף הסניפים' בצעירי-אגודת-חב"ד. מנהלת הכינוס הינה הגב' רבקה ביסטריצקי, ואילו רכזת הכינוס הן: מושקא שמולביץ וטובי סידיקארו שנעזרו בצוות מדריכות גדול ומנוסה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.