מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשס״ט 28.12.2008

טורקיה: האירו את המלונות באנטליה

מידי ערב התקיימו מסיבות חנוכה והדלקות מרכזיות במלונות ברחבי אנטליה בהם שוהים אלפי הישראלים הפוקדים את העיר. רק בודדים הביאו איתם חנוכיות מהארץ, וכולם שמחו לקבל חנוכייה ולהדליקה וכן להשתתף בהדלקות המרכזיות, ולהיזכר שחג חנוכה עכשיו. הנר השלישי של חנוכה הוקדש לעילוי נשמתם של הרב גבריאל נח ורבקה הולצברג הי"ד. בחלק מהמלונות הוקרן הסרט המיוחד של JEM על חנוכה.
טורקיה: האירו את המלונות באנטליה

מידי ערב התקיימו מסיבות חנוכה והדלקות מרכזיות במלונות ברחבי אנטליה בהם שוהים אלפי הישראלים הפוקדים את העיר. רק בודדים הביאו איתם חנוכיות מהארץ, וכולם שמחו לקבל חנוכייה ולהדליקה וכן להשתתף בהדלקות המרכזיות, ולהיזכר שחג חנוכה עכשיו.

הנר השלישי של חנוכה הוקדש לעילוי נשמתם של הרב גבריאל נח ורבקה הולצברג הי"ד. בחלק מהמלונות הוקרן הסרט המיוחד של JEM על חנוכה.

גם היהודים המקומיים הבודדים הגרים באנטליה זכו לביקורי בית וכן השתתפו בערב לביבות שנערך בבית חב"ד בנר הרביעי שארגנו עבורם השליחים הרב מנחם ושירה ליצמן.

בהזדמנות זו השליחים מבקשים להודות לרב משה קוטלרסקי ולקרן משפחת רוהר ולשליח הראשי לטורקיה הרב מנדי חיטריק על עזרתם בהחזקת בית חב"ד אנטליה-טורקיה, ולשי דגוגה מחברת השטיח המעופף ולאבי רז וחנה מחברת קשרי תעופה. על השגת האולמות במלונות. לרב צבי לידר וזוגתו על העברת משלוחי החנוכיות מהארץ, ולמוטי מורגן איש הבטחון של אלעל על העברת החנוכייה הגדולה מהארץ.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.