מערכת COL | יום א' טבת ה׳תשס״ט 28.12.2008

צעירי-חב"ד יתגברו הפעילות לנוכח המצב בדרום

לנוכח הלחימה בעזה, וירי הקאסמים הבלתי פוסק על ערי וישובי ישראל נערכה הערב (מוצ"ש) ישיבת היערכות מיוחדת בצעירי-אגודת-חב"ד בישראל במהלכה הורה יו"ר צעירי-חב"ד ואגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב להגביר את הפעילות העניפה של חג החנוכה ביומיים שנותרו ולהביא את אור ושמחת החג לרחבי הארץ, ובפרט לישובים הנמצאים תחת איום הטילים ♦ ההערכה היא שהפלסטינים עלולים לירות כ-200 רקטות ופצצות מרגמה מדי יום לסיפור המלא
צעירי-חב
הדלקת נרות בשדרות ● משמאל: יו"ר צעירי-חב"ד ואגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב

לנוכח הלחימה בעזה, וירי הקאסמים הבלתי פוסק על ערי וישובי ישראל נערכה הערב (מוצ"ש) ישיבת היערכות מיוחדת בצעירי-אגודת-חב"ד בישראל במהלכה הורה יו"ר צעירי-חב"ד ואגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב להגביר את הפעילות העניפה של חג החנוכה ביומיים שנותרו ולהביא את אור ושמחת החג לרחבי הארץ, ובפרט לישובים הנמצאים תחת איום הטילים.

ל-COL נמסר כי צוותים מיוחדים יצאו ביומיים שנותרו עד לסיום החג לערים, ישמחו ויעודדו את התושבים, יביאו להם משמחת חג החנוכה ומצוותיו, כשהם מצויידים בחנוכיות, סופגניות, עלונים לחג, והרבה שמחה.

ביומו הראשון של מבצע "עופרת יצוקה" בעזה, הומטרו על הדרום יותר מ-50 רקטות. תושב נתיבות נהרג במטח ששוגר בצהריים. אחר הצהריים נפצע קשה אדם, בעת שבית כנסת באחד המושבים במועצה האזורית אשכול ספג פגיעה ישירה. בישראל מעריכים הערב כי בהמשך המבצע - עלולים הפלסטינים לירות כ-200 רקטות ופצצות מרגמה מדי יום.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.