מערכת COL | יום כ"ט כסלו ה׳תשס״ט 26.12.2008

אשקלון: מסיבת חנוכה בצל ה'גראדים'

בית חב"ד בשכונת מגדל באשקלון בהנהלת השליח הרב אורי כהן הפועל תחת אגודת חב"ד אשקלון ערך אמש למקורבי בית חב"ד ולמשתתפי מדרשיית הנשים, וכולל הערב, מסיבת חנוכה יוקרתית ומרשימה. על אף שיגורי הגראדים לאשקלון השתתפו בארוע למעלה מ 150 איש ♦ גם חלקם של הילדים לא נפקד ובמקביל נערכה להם תכנית מעניינת עם הגרלות ופרסים יקרי ערך. בסיום צפו המשתתפים בווידיאו על חייו של הרבי וקיבלו תשורה מיוחדת דיסק על הרבי  לסיפור המלא
אשקלון: מסיבת חנוכה בצל ה'גראדים'
(צילום: שלומי כהן)

בית חב"ד בשכונת מגדל באשקלון בהנהלת השליח הרב אורי כהן הפועל תחת אגודת חב"ד אשקלון ערך אמש למקורבי בית חב"ד ולמשתתפי מדרשיית הנשים, וכולל הערב, מסיבת חנוכה יוקרתית ומרשימה. על אף שיגורי הגראדים לאשקלון השתתפו בארוע למעלה מ 150 איש. 

הערב נפתח בהדלקת חנוכייה מרכזית עם שירה וריקודים, שבמהלכה שמעו המשתתפים על מהותו הפנימי של החג מפי השליח הרב אורי כהן. הרב ויקטור עטיה שליח הרבי בקרית ארבע –חברון מסר את ההרצאה המרכזית כשבמרכזה סיפורו האישי המרגש המלא אמונה וביטחון בקב"ה, ההרצאה לוותה במופע טלפתיה עוצר נשימה שריתק את הקהל.

גם חלקם של הילדים לא נפקד ובמקביל נערכה להם תכנית מעניינת עם הגרלות ופרסים יקרי ערך. בסיום צפו המשתתפים בווידיאו על חייו של הרבי וקיבלו תשורה מיוחדת דיסק על הרבי.

המשתתפים הודו בחום לבית חב"ד על המסיבה ועל ההפקה המושקעת והמרשימה. יישר כח גדול לרב ראובן כהן על היוזמה והאירגון המיוחד.  

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.