מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשס״ט 24.12.2008

נשות אילת חגגו חנוכה ● תמונות

מסיבת חנוכה של נשי חב"ד באילת שהתקיימה אמש במלון הילטון היוקרתי שברה את השיאים הקודמים והאירוע הפך לשיחה המדוברת בעיר. קרוב ל-800 נשים מלאו וגדשו את האולם הענק עד אפס מקום והשתתפו בערב מהנה ואיכותי ביותר, סביב שולחנות ערוכים בכיבוד עשיר ♦ רב העיר הרב יוסף הכט הדליק את הנר, וממלא מקום ראש העיר מר אלי לנקרי שהביא את ברכת עיריית אילת ♦ הרב שמעון אייזנבך נשא דברים לעילוי נשמת הקדושים הרב גבי ורבקי הולצברג והקביל ביניהם לבין נרות החנוכה  לתמונות
נשות אילת חגגו חנוכה ● תמונות
מסיבת חנוכה של נשי חב"ד באילת שהתקיימה אמש במלון הילטון היוקרתי שברה את השיאים הקודמים והאירוע הפך לשיחה המדוברת בעיר. קרוב ל-800 נשים מלאו וגדשו את האולם הענק עד אפס מקום והשתתפו בערב מהנה ואיכותי ביותר, סביב שולחנות ערוכים בכיבוד עשיר.

את הערב אירגנו נשי חב"ד באילת ובראשם הרבנית לאה אייזנבך שהנחתה וניהלה את הערב בטעם רב. תחילה נשמעו דברי תורה וברכה מפי רב העיר הרב יוסף הכט שגם הדליק את הנר. הרב הכט הרחיב על משמעות ימי החנוכה בימינו ועל הלקחים שיש להפיק מנס חנוכה לכלל ולפרט, דבריו נשמעו בדממה ובקשב רב.

אחריו נשא דברים הרב שמעון אייזנבך שנשא דברים לעילוי נשמת הקדושים הרב גבי ורבקי הולצברג והקביל ביניהם לבין נרות החנוכה, שניהם מקריבים את עצמם למען להאיר לזולת והלקח הוא שנרות חנוכה נצחיים וקיימים לעד. האור לא יפסק לעולם.

ממלא מקום ראש העיר מר אלי לנקרי שהביא את ברכת עיריית אילת נשא דברים על כך שהופתע מזרימת הנשים לאולם מיד עם פתיחת הערב, דבר שהוא נדיר באילת לקבץ כמות כה גדולה של נשים מכל רבדי האוכלוסיה ולאו דוקא מקרב שומרי המצוות. הוא הודה לרבנית לאה אייזנבך שלא חסכה כל מאמץ ודירבנה את כל האגפים בעיריה לבוא לעזרת המסיבה הנוכחית, מסיבה שכל כך מרגשת בגלל האיכות האנושית שלה והחיבור בין קהלים שונים ומגוונים. הוא הבטיח להמשיך ולסייע בכל דרך לפעולות של חב"ד בעיר אילת.

נשאו דברים גם חבר מועצת העיר מר יוסי חן וחברת מועצת העיר עוה"ד יעל דרבי שדיברה על הכח הנשי ועל היכולת שלהן לפעול בדרכן שלהן למטרות נשגבות ונעלות, כפי שהדבר משתקף בפעילותן של נשי חב"ד.

במסיבה הופיעו בנות בי"ס חב"ד במחול בנושא השבת בה שולב גם דברים שהוקראו ע"י הגב' רוחמה בנדטוביץ.

אורחת הערב הזמרת אתי אנקרי שגרמה למאות הנשים להגיע למסיבה ישבו דומעות למשמע שיריה במשך שעה ארוכה והיא הצליחה לרתק אותן כשסיפרה על התקרבותה לחיי תורה ומצוות.

בסיום הערב נערכו הגרלות יקרי ערך תרומת בעלי העסקים בעיר אך גולת הכותרת היתה ההגרלה על דולר של הרבי אותו תרמה הגב' חנה ברגר לכבוד המסיבה.
יצויין כי דבר המסיבה נודע לאלפי נשי אילת ע"י הפרסום המאסיבי בעיתונות המקומית בהרחבה ובהיקף מתאים לשנת הקהל כרצון הרבי, שבודאי שבע נחת מהצלחת הערב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.