מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשס״ט 24.12.2008

מסיבת חנוכה לעובדי עיריית עכו עם חב"ד

מסיבת חנוכה המסורתית לעובדי עיריית עכו המתקיימת זה קרוב לשלושים שנה התקיימה השנה לזכותם של שלוחי הרבי במומביי הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד, בהשתתפות ראש העיר מר שמעון לנקרי שבדבריו הודה לרבי ולשלוחי הרבי על היבחרו מחדש לראשות העיר ועל התמיכה ששלוחי הרבי בעכו נתנו לו בברכותיהם ♦ הרב נתן יצחק אוירכמן  חיזק את העובדים בדברי תורה ואמונה  לגלריית תמונות  
מסיבת חנוכה לעובדי עיריית עכו עם חב

מסיבת חנוכה המסורתית לעובדי עיריית עכו המתקיימת זה קרוב לשלושים שנה התקיימה השנה לזכותם של שלוחי הרבי במומביי הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד, בהשתתפות ראש העיר מר שמעון לנקרי שבדבריו הודה לרבי ולשלוחי הרבי על היבחרו מחדש לראשות העיר ועל התמיכה ששלוחי הרבי בעכו נתנו לו בברכותיהם.

ראש העיר פנה בפנייה אישית לעובדי העירייה וביקש מהם לחזק את הסיוע והעזרה לחב"ד בעיר עכו באופן של הולך ומוסיף יתר על הסיוע מהשנים הקודמות. ראש העיר התייחס לטבח הנורא שנעשה במומביי לשלוחי הרבי ואורחיהם והזכיר את חשיבות פעולותיהם של שלוחי הרבי בכל העולם.

המרא דאתרא של קהילת קודש חב"ד עכו ומנכ"ל המוסדות הרב נתן יצחק אוירכמן  חיזק את העובדים בדברי תורה ואמונה לרגל הקיצוצים שעומדים להיות בעיריית עכו והסביר שפרנסת האדם הינה מן השמים והקב"ה דואג לכל בריה ובריה וכן מעט אור דוחה הרבה מן החושך ופעולותיהם של שלוחי הרבי בארץ ובעולם היא בהפצת האור וכך גם עיריית עכו נוהגת ע"י פעילותה החשובה למען הציבור והכלל להאיר את החושך.

הרב יוסף מקמל סמנכ"ל מוסדות חב"ד בעכו סיפר סיפורים מרגשים ונוגעים ללב על פעילותם ומסירות נפשם של הרב גבריאל ורבקה הולצברג במומביי שבהודו ועל עבודת השליחות בפרט.

הרב אברהם הרוש הנחה את המסיבה בטוב טעם כשבין דובר לדובר תיבל את דבריו באימרות שפר.

כן דברו וברכו את עובדי העירייה יו"ר ועד העובדים מר פלו ומנכ"ל העירייה מר אוהד שגב, את הנרות הדליק מר יוסי לוזון אמרכל אגף החינוך, כן כיבדו והשתתפו באירוע מ"מ וסגן ראש העיר מר זאב נוימן וסגן ראש העיר מר אדם ג'אמל מהמפלגה האיסלמית, כל הדוברים דיברו בשבח פעילות חב"ד רבת השנים בעכו ובשבח המשלח כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש ששלח את השלוחים לעיר להרבות את האור ולסלק את החושך.

במסיבה השתתפו מאות מעובדי העירייה שישבו שעה ארוכה כשהן מרותקים לדברי התורה והסיפורים שנאמרו. רבים הגיבו שהייתה זו מסיבה נפלאה ומרתקת הן מצד דברי התורה שנאמרו ובכלל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.