מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשס״ט 24.12.2008

רמת השרון: האור מנצח

רמת השרון זוכרת את קדושי מומבאי, הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד, ומשיבה בתוספת אור ♦ הדלקת נר שני של חנוכה הוקדשה לעילוי נשמתם. באירוע שנערך באולם החדש והמפואר של "בית חם" נטלו חלק מאות מילדי העיר והוריהם. הרב יהודה בוטמן, השליח הראשי ברמת השרון, הסביר על מהותו של נס החנוכה בצל האירועים האחרונים לסיפור המלא
רמת השרון: האור מנצח
רמת השרון זוכרת את קדושי מומבאי, הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד, ומשיבה בתוספת אור. הדלקת נר שני של חנוכה הוקדשה לעילוי נשמתם. באירוע שנערך באולם החדש והמפואר של "בית חם" נטלו חלק מאות מילדי העיר והוריהם.

הרב יהודה בוטמן, השליח הראשי ברמת השרון, הסביר על מהותו של נס החנוכה בצל האירועים האחרונים. "למרות הכול הדליקו גם אתמול את החנוכייה הגדולה בבית חב"ד של מומבאי," אמר הרב בוטמן, "וגם אנו מוסיפים באור, במיוחד בשנה זו - שנת הקהל."

בהמשך התכנית צפו הילדים במופע מרתק של בובות ענק עם האמן ר' רענן זיו, ובין המשתתפים הוגרלו פרסים יקרי ערך. את האירוע ארגנה מנהלת מרכז החוגים של "בית חם" גב' אסתר מרגוליס והנחתה בטוב טעם השליחה הגב' נחמה סגל.

בסוף הערב הודו ההורים בחום על האירוע המהנה, וסיכמו "רק חב"ד יכולים לאחד צבור מגוון כל כך למטרה משותפת-כאן ובכל מקום בעולם".







הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.