מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשס״ט 23.12.2008

מצדיעים לישיבה בווענסן ● תמונות

למעלה מ-500 תומכים ידידים באו להצדיע לישיבה הקטנה בווענסן ולמוסדות חב"ד ס' מנדע בראשותו של הרב, השליח הראשי, דיין הקהילה וראש הישיבה הרב יוסף טייב ■ מי שהיה נוכח באירוע לא יכל שלא לפספס את הברק בעיניהם של הנוכחים, כמו האושר בהיותם שותפים למשפחה המורחבת של הקהילה השוכנת בפרפר היוקרתי שליד פריז  לתמונות
מצדיעים לישיבה בווענסן ● תמונות
למעלה מ-500 תומכים ידידים באו להצדיע לישיבה הקטנה בווענסן ולמוסדות חב"ד ס' מנדע בראשותו של הרב, השליח הראשי, דיין הקהילה וראש הישיבה הרב יוסף טייב.

מי שהיה נוכח באירוע לא יכל שלא לפספס את הברק בעיניהם של הנוכחים, כמו האושר בהיותם שותפים למשפחה המורחבת של הקהילה השוכנת בפרפר היוקרתי שליד פריז.

את האירוע פתח נשיא המוסדות מר שלמה פרטוש בדברי ברכה והוקרה, ולאחר מכן הוקרן על מסכי ענק סרט וידאו המתעד את סדר היום של הישיבה, המונה למעלה מ-40 תלמידים, מכל רחבי היבשת: גרמניה, בלגיה, איטליה, צרפת ומארה"ק.

את הישיבה מנהלים הרב צבי דובער פשטר, המשמש משפיע כללי, הרב שלום דובער פרסמן משגיח ראשי הרב מרדכי גביזון מזכיר ומנהל גשמי.

מיד לאחר הקרנת הוידאו פרצו בריקודים תלמידי הישיבה לאולם וסחפו איתם את כל קהל המשתתפים, שלא יכלו להישאר אדישים לנוכח המאורע המרגש.

את האירוע כיבדו בנוכחתם רבנים ושלוחים מהסביבה, הורי התלמידים ואורחים מצרפת ומחוצה לה. על הצד האומנתי היה מופקד הזמר יוני שלמה שהנעים עם קולו המיוחד את הערב.

במהלך הערב הוקרא מכתב שנשלח במיוחד לאירוע מראשי הערים ווענסן, וס' מנדע, בו הם הביעו הערכה לפועלה של הישיבה. הם ציינו את נוכחותם של התמימים בשטח באיזור בימי שישי בשעות הצהריים, כשהם מתכוונים למערך המבצעים של את''ה בישיבה אותו מנהלים תלמידי השלוחים: התמים יהודה מנדלסון, והתמים מנדי וולוסוב.

הקרדיט להפקת המיוחדת של האירוע נתונה לצוות בית חב"ד שעמל ימים כלילות, להצלחתו של הערב.

"אני מנצל את הזדמנות הזאת ימים ספורים לפני שאני מסיים, לאומר תודה לכל צוות המוסד. היו לי פה שנתיים נהדרות. היה לי הזכות והעונג להיות חלק מהממסד האדיר הזה. מאחל לכם בהצלחה בהמשך הדרך ואין לי שמץ של ספק שתצליחו ותגיעו רחוק", מוסר ל-COL מדריך הישיבה בשנים האחרונות, אלי אילוז.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.