מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשס״ט 23.12.2008

הרב שמעון רוזנברג הצליח לאתר את הגר

השבוע התקיים מפגש מיוחד בבית חב"ד 770 בשכונת חלומות זכרון עם הרב שמעון רוזנברג ■ הרב יוסף-יצחק פריימן מנהל בית חב"ד בזכרון יעקב קרא מכתב מרגש שכתבה בחורה תל אביבית בשם "הגר" אל הרב רוזנברג ובו היא מספרת לו כיצד חיזק אותה בהופעותיו בתקשורת בימי הרצח. כזכור, המכתב פורסם בלעדית ב-COL ■ הרב רוזנברג חשף כי הצליח לאתר את הגר ואמר לה שיש לו 11 ילדים והוא מאמץ אותה להיות הבת ה-12 שלו...   לסיפור המלא  "הרב רוזנברג, בזכותך נעשיתי יהודיה"...
הרב שמעון רוזנברג הצליח לאתר את הגר
השבוע התקיים מפגש מיוחד בבית חב"ד 770 בשכונת חלומות זכרון עם הרב שמעון רוזנברג סביו של מוישי הולצברג שהוריו נרצחו כשעמדו על משמרתם בבית חב"ד במומבאי הודו. 

לאחר שהקהל צפה בסרטון המתאר את חייהם ומותם של השלוחים, הזמין הרב יוסף-יצחק פריימן מנהל בית חב"ד בזכרון יעקב את הרב שמעון רוזנברג להדליק נר שני של חנוכה.

הרב מרדכי אברמובסקי רבה של זכרון יעקב חיזק בדבריו את הרב רוזנברג, והרב פריימן קרא מכתב מרגש שכתבה בחורה תל אביבית בשם הגר אל הרב רוזנברג ובו היא מספרת לו איך חיזק אותה בהופעותיו בתקשורת בימי הרצח.

הרב שמעון רוזנברג ריגש מאוד את קהל המשתתפים בסיפורים על ביתו ריבקי וחתנו הרב גבי על מסירותם בשליחות בבית חב"ד אבל לא פחות מכך הוא חיזק את השומעים באמונתו החזקה וסיפר שכאר הדליק אמש נר ראשון של חנוכה היה לו קשה מאוד לומר את הברכה שעשה ניסים לאבותינו בימים ההם בזמן הזה אבל חשב על הנס הגדול שמוישי נשאר בחיים ואז הוקל לו.

בדבריו סיפר הרב רוזנברג שהצליח לאתר את הגר ואמר לה שיש לו 11 ילדים והוא מאמץ אותה להיות הבת ה-12 שלו.

הרב רוזנברג הפתיע את הקהל כאשר הביא איתו את ספר התורה שנפגע מכדורי המרצחים בבית חב"ד והראה דבר פלא איך שהכדורים פגעו בדיוק במילים ''אחרי מות שני בני אהרון בקרבתם לפני ה' וימותו'' ודבר נוסף שהמילה ''משה'' נשארה ללא פגע – רמז למוישי שנשאר שלם...

הרב פריימן הכריז שלזכר הקדושים ייכתב ספר תורה מיוחד לעילוי נשמתם ובמקום החלה כתיבת ספר התורה ובכתיבת האותיות הראשונות כובד הרב שמעון רוזנברג.

המשתתפים הרימו את תרומתם ושמחו על הזכות להיות שותפים בכתיבת ספר תורה שינציח את הקדושים מבית חב"ד מומבאי וכאשר תסתיים כתיבתו יוכנס לבית חב"ד זכרון יעקב בהשתתפות הרב שמעון רוזנברג ונכדו מוישי. כמו-כן, יפתח מיד לאחר חנוכה בית מדרש פתוח בבית חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.