מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשס״ט 22.12.2008

מאירים את האי השכן ● תמונות

אמש נערך טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה באולם אפוטיקס בעיר לרנקה שבקפריסין. בטקס השתתפו מאות יהודים מכל רחבי המדינה לצד משלחת מישראל בראשות ח"כ ראובן ריבלין. עוד כיבדו את הטקס בנוכחותם אנשי הממשל הקפריסאי בראשות מזכירו האישי של נשיא קפריסין מר טיטוס כריסטופידס, חברי פרלמנט מהאיחוד האירופאי, שגרירי מדינות גרמניה, הודו, רוסיה, ישראל, יון ואנגליה. קציני המשטרה הקפריסאית, ועיתונאים רבים לסיפור המלא  
מאירים את האי השכן ● תמונות
(צילום: ברלה שיינר)

אמש נערך טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה באולם אפוטיקס בעיר לרנקה שבקפריסין. בטקס השתתפו מאות יהודים מכל רחבי המדינה לצד משלחת מישראל בראשות ח"כ ראובן ריבלין. עוד כיבדו את הטקס בנוכחותם אנשי הממשל הקפריסאי בראשות מזכירו האישי של נשיא קפריסין מר טיטוס כריסטופידס, חברי פרלמנט מהאיחוד האירופאי, שגרירי מדינות גרמניה, הודו, רוסיה, ישראל, יון ואנגליה. קציני המשטרה הקפריסאית, ועיתונאים רבים.

את הארוע הנחה בטוב טעם מר שלום (ווארן) ברייט, כשהוא מזמין את הרב חיים יהודה רבינוביץ אב"ד ירושלים לשאת דברי תורה וברכה. לאחריו הוזמן מר טיטוס כריסטופידס שהביא את ברכתו של נשיא קפריסין למעמד. ח"כ ראובן ריבלין ושגריר ישראל בקפריסין מר אברהם חדד נשאו אף הם דברי ברכה כשהם מעלים על נס את הפעילות היהודית של חב"ד בקפריסין. 

דברי סיכום נשא המארח השליח והרב הראשי לקפריסין הרב אריה זאב רסקין שביקש להקדיש את הדלקת הנר הראשון לחברו השליח הרב גבריאל ורעייתו רבקה הולצברג הי"ד שנרצחו על ידי מרצחים שפלים שבאו לכבות את הנרות שהרב גבי ורעייתו רבקה הדליקו במומבאי שבהודו לא רק בקרב בני העם היהודי אלא בכל הסביבה בה הם גרו, כפי שתיארו השכנים שלהם את מעשי הצדקה והחסד של בני הזוג.

הרב רסקין קרא למשתתפים לקחת על עצמם מעשה טוב על מנת לגרום שהעולם יהיה מואר באור חיובי ובכלל לגרש את החושך שבאחרונה היינו עדים שהשתלט על מקומות מסויימים ברחבי העולם. בסיום הערב הוקרן הסרט לזכרם של בני הזוג הולצברג הי"ד.

ילדי הקהילה נהנו מתוכנית מיוחדת אותה הכינה השליחה שיינדל רסקין ובסופה קיבל כל ילד שי חנוכיה ונרות להדליק בביתו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.