מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשס״ט 21.12.2008

לראשונה בהיסטוריה: חנוכיית ענק במרכז השלטון האירופאי

היום בערב, נר ראשון של חנוכה, תיכנס בירת אירופה לרשימת הערים ברחבי תבל שמוצבת בהם מידי שנה, על פי מצוותו של הרבי, חנוכיית ענק בשביל פרסום הנס. מכל בירות המדינות החברות באיחוד האירופי ינהרו מאות אנשים במטוסים ברכבות וברכבים, לחזות בפלא שייתרחש. השליח הרב אברהם טאוויל וצוותו נערכים להדלקה המונית, שתשאב אליה מטבע הדברים תשומת לב רבה של כלי התקשורת  לסיפור המלא
לראשונה בהיסטוריה: חנוכיית ענק במרכז השלטון האירופאי
היום בערב, נר ראשון של חנוכה, תיכנס בירת אירופה לרשימת הערים ברחבי תבל שמוצבת בהם מידי שנה, על פי מצוותו של הרבי, חנוכיית ענק בשביל פרסום הנס.

התרגשות רבה בקרב יהודי הקהילות באירופה, על שלאחר 70 שנה מליל הבדולח בו כבו האורות היהודיים ברצחנות אכזרית, שוב יודלק האור היהודי בגאון בראש חוצות, על יבשת אירופה.

מכל בירות המדינות החברות באיחוד האירופי ינהרו מאות אנשים במטוסים ברכבות וברכבים, לחזות בפלא שייתרחש. השליח הרב אברהם טאוויל וצוותו נערכים להדלקה המונית, שתשאב אליה מטבע הדברים תשומת לב רבה של כלי התקשורת, שכן החנוכייה היא הסמל הדתי הראשון שהוצב אי פעם בכיכר שומאן המפורסמת, הכיכר המתעגלת בתווך של בנייני הממשל האדירים של האיחוד האירופאי.

"בעקבות האירועים, של מסירות נפש של השלוחים בהודו הי"ד, החלטנו השנה להוסיף באור בצורה מיוחדת, לכתחילה אריבער, וב"ה בניסים גדולים השגנו את כל האישורים הדרושים, מכל הגורמים" אומר הרב טאוויל בשיחה מיוחדת ממשרדו באיחוד.

את הנר הראשון, ידליק השליח הראשי הרב גרשון מענדל גרליק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.