מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשס״ט 18.12.2008

התועדות פעילה באלעד

מאות אברכים חסידים ובני תורה השתתפו בהתוועדות י''ט כסלו עם הרב יוסף צבי הלוי סגל ראש כולל צמח צדק בירושלים, והרב יוסף יצחק סילברמן שליח הרבי ומנהל בית חב''ד בעיר. ההתוועדות נערכה על ידי מאור החסידות באלעד ע"י הרב שלום רוזנברג והיא נערכה בביהמ"ד של חסידי ויז'ניץ בעיר עד לשעות הקטנות של הלילה, בהשתתפות תושבי העיר אלעד מכל גווני הקשת  לסיפור המלא
התועדות פעילה באלעד
מאות אברכים חסידים ובני תורה השתתפו בהתוועדות י''ט כסלו עם הרב יוסף צבי הלוי סגל ראש כולל צמח צדק בירושלים, והרב יוסף יצחק סילברמן שליח הרבי ומנהל בית חב''ד בעיר. ההתוועדות נערכה על ידי מאור החסידות באלעד ע"י הרב שלום רוזנברג והיא נערכה בביהמ"ד של חסידי ויז'ניץ בעיר עד לשעות הקטנות של הלילה, בהשתתפות תושבי העיר אלעד מכל גווני הקשת.

האברכים ישבו מרותקים לדבריו הנפלאים של הרב סגל הצרופים בסיפורי חסידים ובדברי תורה על תוכנו של י"ט כסליו ומהות תורת החסידות הכללית ובפרט תורת חסידות חב"ד.

כמו"כ עורר את הציבור על לימוד בספר התניא לאחמ"כ חולקו כרטיסים שבהם מילאו האברכים את שמם ושעה נוחה לקבוע חברותא בלימוד ספר התניא. בנוסף לתשורה ספר התניא מהדורת כיס בסיוע תורת חב''ד לבני הישיבות שחולק לכל משתתף בהתוועדות, התקיימה בחוץ מכירת ענק של ספרי חסידות ושו"ע הרב ע"י התלמידים השלוחים לישיבת תו"ת בעיר. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.