מערכת COL | יום כ' כסלו ה׳תשס״ט 17.12.2008

תספורת לבן 3 בהתוועדות חג הגאולה לעקורי גוש קטיף

עקורי נוה דקלים בגוש קטיף המתגוררים בקארווילות ליד קבוץ "עין צורים" בדרום נהנו מאד בהתוועדות "חג הגאולה" שנערכה בבית הכנסת באתר. במהלך ההתוועדות הגיע אחד החברים עם בנו הפעוט שהיום י"ט כסלו מלאו לו 3 שנים. שמו איתן אותיות תניא. האב המאושר המוהל ר' רוני הביא עימו מספריים וכיבד את הרב הרטמן לגזוז תלתל ראשון ואחריו את יתר הנוכחים. הפעוט זכה לברכות רבות  לתמונות
תספורת לבן 3 בהתוועדות חג הגאולה לעקורי גוש קטיף
עקורי נוה דקלים בגוש קטיף המתגוררים בקארווילות ליד קבוץ "עין צורים" בדרום נהנו מאד בהתוועדות "חג הגאולה" שנערכה בבית הכנסת באתר.

ההתוועדות אורגנה ע"י הרב יגאל קירזנשפט מנהל בית חב"ד חבל עזה והרב יוסף הרטמן המוסר שיעור תניא שבועי במקום. ההתוועדות הוקדשה לע"נ הנרצחים הקדושים הי"ד בבית חב"ד במומבאי.

במשך כשעתיים ריתק הרב הרטמן את עשרות הנוכחים בדברי תורה מפרשת השבוע, ספר התניא, פרשת המאסר והגאולה, ספורים מרגשים על הרבי. רב המקום הרב אהוד אחיטוב מרבני "מכון התורה והארץ" והרב צבי שוורץ אמרו דברי תורה וברכה. בריקוד חסידי "עוצו עיצה ותופר" הסתיימה ההתוועדות.

במהלך ההתוועדות הגיע אחד החברים עם בנו הפעוט שהיום י"ט כסלו מלאו לו 3 שנים. שמו איתן אותיות תניא. האב המאושר המוהל ר' רוני הביא עימו מספריים וכיבד את הרב הרטמן לגזוז תלתל ראשון ואחריו את יתר הנוכחים. הפעוט זכה לברכות רבות.

הרב אהוד אחיטוב סיפר על הגרמ"צ נריה ז"ל שנפטר בי"ט כסלו על פעולותיו בהפצת יהדות. הרב הרטמן הוסיף פרטים רבים על קשריו עם חב"ד ועל כנוסי הישיבות התיכוניות שנערכו בכפר חב"ד בשיתוף עם הרב נריה זצ"ל בשנים תשכ"ג והלאה.

הרב צבי שוורץ דיבר על הקשר בין חג החנוכה לי"ט כסלו ולפרשת וישב.הרב יוסף הרטמן הרחיב את הדיבור על הנחיצות בלימוד חסידות בדורנו. כן הודה למארגנים ולתורמים את הכיבוד מר מאיר נחמני ומר דוד עזראן.האווירה היתה לבבית וחמה הושרו ניגונים ואמרו ל"חיים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.