מערכת COL | יום י"ט כסלו ה׳תשס״ט 16.12.2008

צוהר אל האור ● מיוחד

לקראת י"ט כסלו הוציא לאור המרכז להפצת התניא שע"י מרכז חב"ד אנטוורפן קובץ ייחודי על חשיבות לימוד התניא מעלותיו סגולותיו מבנה הספר ועוד ■ לאור הידוע ומפורסם אודות הסגולות הרבות המיוחסות לספר התניא, לוקטו בקובץ מקבץ סגולות הקשורות בהחזקת הספר ובלימודו, בנוסף נשזרו לאורכו של הקובץ ביטויים נדירים ומופלאים שנאמרו על-ידי גדולי וצדיקי ישראל אודות מעלת הספר לסיפור המלארק ב-COL: הקובץ המיוחד - להורדה >>>
צוהר אל האור ● מיוחד
מאת כתב COL באנטוורפן

לקראת י"ט כסלו הוציא לאור המרכז להפצת התניא שע"י מרכז חב"ד אנטוורפן קובץ ייחודי על חשיבות לימוד התניא מעלותיו סגולותיו מבנה הספר ועוד.

"קובץ זה מהווה נסיון לבטא על קצה המזלג את ייחודו של ספר התניא, ודרכו המיוחדת בהסברת עבודת הנפש נדבך על גבי נדבך, ובהמשך לזה הובאו עצות ופנינים נבחרים מתוך הספר", אומרים העורכים.

לאור הידוע ומפורסם אודות הסגולות הרבות המיוחסות לספר התניא, לוקטו בקובץ מקבץ סגולות הקשורות בהחזקת הספר ובלימודו, בנוסף נשזרו לאורכו של הקובץ ביטויים נדירים ומופלאים שנאמרו על-ידי גדולי וצדיקי ישראל אודות גודל מעלת הספר וחשיבותו.

קובץ זה יחולק יחד עם עשרות אלפי ספרי התניא שמפיץ המרכז באמצאות בתי-חב"ד וארגונים להפצת החסידות, בתור תשורה למשתתפים בחגיגות י"ט כסלו ברחבי העולם.

רק ב-COL: הקובץ המיוחד - להורדה
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.