מערכת COL | יום י"ט כסלו ה׳תשס״ט 16.12.2008

ספר חדש על המדף: שערי תפילה

לקראת ראש השנה לחסידות י"ט כסלו, יצא לאור ספר חדש "שערי תפילה" שיצא לאור מאת מכון "היכל מנחם" ירושלים ■ עבודת התפילה היא מיסודות משנתה של החסידות בכלל, וחסידות חב"ד בפרט, וכפי הסיפור הידוע שכ"ק רבינו הזקן נ"ע הלך למעזריטש היה כדי לדעת "איך מתפללים" ■ רבינו הזקן הפליא את חשיבות עבודת התפילה עד שהגדירה כ"חוט השדרה" של כל רמ"ח מצוות עשה ושס"ה מצוות לא תעשה לסיפור המלא
ספר חדש על המדף: שערי תפילה

לקראת ראש השנה לחסידות י"ט כסלו, יצא לאור ספר חדש "שערי תפילה" שיצא לאור מאת מכון "היכל מנחם" ירושלים.

עבודת התפילה היא מיסודות משנתה של החסידות בכלל, וחסידות חב"ד בפרט, וכפי הסיפור הידוע שכ"ק רבינו הזקן נ"ע הלך למעזריטש היה כדי לדעת "איך מתפללים".

רבינו הזקן הפליא את חשיבות עבודת התפילה עד שהגדירה כ"חוט השדרה" של כל רמ"ח מצוות עשה ושס"ה מצוות לא תעשה.

התעניינותם של החסידים בעסק עבודת התפילה בכל הדורות היתה במידה רבה מאד, וכלשונו של כ"ק אדמו"ר (מוהרש"ב) נ"ע בהקדמתו ל"קונטרס התפילה": "אשר כל אחד ואחד מאנ"ש שואל ודורש איך מתפללים ובמה עובדים את ה' בעבודה שבלב זו תפילה". כמו כן רבותינו נשיאנו לדורותיהם הרבו לעסוק בנושא זה.

גם כ"ק רבינו נשיא דורנו הרבה לעסוק בנושא זה, הן במאמריו, רשימותיו ושיחותיו הק', והן בתשובותיו שענה בכתב ובעל פה כמענה לרבים ששאלו ובקשו עצה כיצד להצליח בעבודת התפילה, ומתוך דברים אלו נערך הספר שלפנינו.

ספר זה מצטרף לספרים הקודמים הידועים בשמם – ה"שערים" שנערכו והו"ל על ידי מכון "היכל מנחם" בעיה"ק ירושלים ת"ו בראשות הרב יוסף יצחק הבלין.

עד כה יצאו לאור הספרים: א. שמחה ובטחון בה'. ב. שערי צדקה. ג. שערי אמונה. ד. שערי גאולה (ב' חלקים). ה. שערי הלכה ומנהג (ה' חלקים). ו. שערי המועדים (ט"ז חלקים). ז. שערי מילה. ח. שערי אהבת ישראל. ט. שערי שמיטה. י. שערי ארץ ישראל. יא. שערי נישואין. יב. שערי שידוכין. יג. שערי חינוך. יד. היכל הנגינה. טו. שערי בר מצוה.

ספר זה נדפס בסיוע ר' שמואל ואביטל דרור ממיאמי, פלורידה אשר מסייעים ומחזקים את ידי "היכל מנחם" בהוצאה לאור והפצת תורת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

את הספרים ניתן להשיג בהיכל מנחם ירושלים ובני ברק וקה"ת כפר חב"ד ובשאר ריכוזי אנ"ש.
להזמנות אפשר לפנות:
טלפון: 02-5384928
פקס: 02-5385015
דואר אלקטרוני: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.