מערכת COL | יום י"ח כסלו ה׳תשס״ט 15.12.2008

מאות בהתוועדות המרכזית של י"ט כסלו בפתח תקוה

כ-300 אנשים ונשים השתתפו בהתוועדות המרכזית של חג הגאולה י"ט בכסלו בפתח תקוה. ההתוועדות התקיימה באולמי 'היכל שלמה' בעיר, בהשתתפות רבנים ואישי-ציבור. את המשא המרכזי נשא הרב החסיד שבתי סלבטיצקי, שליח הרבי בבלגיה, שבמשך כשעה ריתק את הקהל בסיפורים ועורר את המשתתפים להוספה בלימוד החסידות  לסיפור המלא
מאות בהתוועדות המרכזית של י

כ-300 אנשים ונשים השתתפו בהתוועדות המרכזית של חג הגאולה י"ט בכסלו בפתח תקוה. ההתוועדות התקיימה באולמי 'היכל שלמה' בעיר, בהשתתפות רבנים ואישי-ציבור.

המנחה, מארגן הערב הרב מרדכי גורליק, מנהל הפעילות של בית חב"ד, הזמין את הרב אברהם פרקש, ה'שליח תורה' החדש לעיר, לקריאת מברק הרבי להתוועדות של שנת תשמ"ח – 'הקהל'.

את המשא המרכזי נשא הרב החסיד שבתי סלבטיצקי, שליח הרבי בבלגיה, שבמשך כשעה ריתק את הקהל בסיפורים ועורר את המשתתפים להוספה בלימוד החסידות.

הרב אשר דייטש, יו"ר בית חב"ד, סקר את התפתחות בית חב"ד פ"ת בשנה האחרונה וקרא למשתתפים להקדיש שעה שבועית להפצת היהדות והחסידות, כתגובה לפיגוע בבית חב"ד בבומביי שבהודו.

איש התקשורת מר איתי רפופורט, כתב הערוץ הראשון של הטלוויזיה הישראלית לשעבר, סיפר על הסרט שהפיק – "השלוחים", שבעקבותיו חל שינוי לטובה בחייו, הן ברמה הפיזית והן ברמה הרוחנית.

הערב הוקדש לעילוי-נשמת היהודים שנהרגו על קידוש ה' בבית חב"ד שבבומביי, ובראשם – שלוחי הרבי שם, הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד. הקהל צפה בסרט מיוחד בשם "הקדושים", שסקר את חייהם הקצרים אך המלאים של גבי ורבקי, וכלל גם את דברי הרבי לאחר אסונות קשים, בהם הורה להוסיף ולהרחיב את המוסדות והפעילות.

בעקבות ההתעוררות קיבלו על-עצמם רבים מהמשתתפים להשתלב בפעילות בית חב"ד ולהוסיף בהפצת התורה והיהדות, הן בגופם והן בממונם. בסוף הערב התקיימה מכירה פומבית על דולרים שהתקבלו מידיו הקדושות של הרבי.

הנעימו את הערב בניגוני חב"ד שמחים ומרגשים ר' מאיר רוזן ור' שלמה הלוי סגל.

כיבדו את האירוע בנוכחותם – הרבנים הגאונים שליט"א (לפי סדר הא-ב): האדמו"ר מבערגסאז, האדמו"ר מבישטנא, הרב אונסדורפר, חבר הרבנות הראשית פ"ת; הרב מאיר אלול, רב שכונת 'חזון עובדיה'; הרב יוסף בא-גד; הרב זנד; הרב חיים-עזריה פיג'ו, רב שכונות מערב העיר.

אישי הציבור הנכבדים: נציגי המפד"ל - מר פלטיאל אייזנטל והרב בנימין דרשן; ויו"ר תנועת ש"ס בפ"ת ומ"מ ראש העיר הרב אוריאל בוסו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.