מערכת COL | יום י"ח כסלו ה׳תשס״ט 15.12.2008

המונים בהתוועדות לרגל י"ט כסלו בנתניה

קהל רב ומגוון המוערך בלמעלה מ-1,000 איש גדש במוצאי שבת את אולמי רון המרווחים במרכז העיר נתניה, בהתוועדות המרכזית של העיר לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. באולם הסבו יחדיו רבנים וראשי קהילות, חסידים ואנשי מעשה, אנ"ש וילדיהם, לצד אורחים חשובים נציגי חוגים שונים בעיר, ועמך ישראל תושבי העיר ושכונותיה ■ הערב שימש גם אירוע זכרון לקרבנות הטבח הקשה הקדושים הרב גבריאל ורבקה הולצברג שלוחי הרבי בבומביי ואורחיהם הי"ד  לסיפור המלא
המונים בהתוועדות לרגל י

קהל רב ומגוון המוערך בלמעלה מ- 1,000 איש גדש במוצאי שבת את אולמי רון המרווחים במרכז העיר נתניה, בהתוועדות המרכזית של העיר לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. באולם הסבו יחדיו רבנים וראשי קהילות, חסידים ואנשי מעשה, אנ"ש וילדיהם, לצד אורחים חשובים נציגי חוגים שונים בעיר, ועמך ישראל תושבי העיר ושכונותיה.

הערב שימש גם אירוע זכרון לקרבנות הטבח הקשה, הקדושים הרב גבריאל ורבקה הולצברג שלוחי הרבי מליובאוויטש בבומביי ואורחיהם הי"ד. והיה חוליה נוספת בערבי "הקהל" לאחדות ישראל ויראת ה' עפ"י הוראות הרבי הידועות. במקום התקיימה במקום סעודת מלווה מלכה, כאשר כל הקהל הרב יושב בצוותא ושותה בצמא את דברי האורחים, הרב דוד מאיר דרוקמן רב העיר קריית מוצקין, מחשובי רבני חב"ד ומראשי עמותת פיקוח נפש והרב מנחם מענדל גרונר שליט"א מראשי ישיבת חב"ד קריית גת ובנו של מזכירו הנודע של הרבי הרב יהודה לייב גרונר שליט"א.

הדוברים שלבו בדבריהם דברי תורה, ספורי צדיקים וספורי מופת על הרבי. ודברי חיזוק ועידוד לציבור. ועוררו את הקהל להוסיף בלימוד התורה והחסידות ולהרבות בפעילות הקודש של הרבי לקרב את ליבם של ישראל לאביהם שבשמים בכל מקום ומקום. בדרכי נועם ואהבת ישראל.

הנחה את הערב הרב מנחם ולפא רב קהילת חב"ד בנתניה ויו"ר המוסדות. כאשר בין קטע לקטע של הדוברים פצח הקהל בשירה וריקודים לצלילי קטעי הנגינה המלהיבים של האמן החסידי ר' אלאור ולנר.

בהתרגשות יוצאת דופן צפה הקהל בסרט וידאו שהופק בימים אלו על השלוחים הקדושים בבומביי הי"ד והטבח הנורא. ארגן את הערב הרב נח סוליש מנהל אגף הפעילות בבית חב"ד נתניה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.