מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשס״ט 14.12.2008

משלחת חב"ד אצל הגר"ח קנייבסקי

משלחת רבני וראשי עסקני חב"ד ממשיכה בביקורים בבתיהם של גדולי התורה והאדמו"רים, כדי להזמינם לכינוס הענק שיערך תחת הכותרת 'שלושים לקדושים' - ב'שלושים' ■ היום (ראשון) בצהריים הגיעה משלחת של רבני ועסקני חב"ד לביתו של הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני-ברק. גורמים בביתו של הגר"ח קניבסקי אמרו ל'בחדרי חרדים': "אנחנו לא מאשרים ולא מכחישים את הידיעה". גם באגו"ח ביקשו שלא להגיב על הידיעה לסיפור המלא
משלחת חב
הגר"ח קנייבסקי
'בחדרי חרדים'

משלחת רבני וראשי עסקני חב"ד ממשיכה בביקורים בבתיהם של גדולי התורה והאדמו"רים, כדי להזמינם לכינוס הענק שיערך תחת הכותרת 'שלושים לקדושים' - ב'שלושים' להירצחם של הרב גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד, הרב אריה לייבוש טייטלבאום הי"ד, הרב בן-ציון קרומן הי"ד, הגב' יוכבד אורפז הי"ד והגב' נורמה רבינוביץ הי"ד.

היום (א) בצהריים הגיעה משלחת של רבני ועסקני חב"ד לביתו של הגר"ח קנייבסקי ברחוב רשב"ם בבני-ברק. כתב 'בחדרי חרדים' מציין, כי המשלחת כללה את מזכיר בית הדין של רבני חב"ד, הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי, יו"ר אגודת חסידי חב"ד וצעירי חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב, איש העסקים החב"די חיים יעקב לייבוביץ ור' זושא הורוביץ מירושלים. המשלחת שוחחה עם הגר"ח באריכות על העצרת המתוכננת למלאות ה'שלושים'.

גורמים בביתו של הגר"ח קניבסקי אמרו ל'בחדרי חרדים': "אנחנו לא מאשרים ולא מכחישים את הידיעה". גם באגו"ח ביקשו שלא להגיב על הידיעה.

בעצרת 'שלושים לקדושים' צפויים להשתתף אדמו"רים, גדולי תורה והמוני בית ישראל, מכל החוגים והעדות.

כחלק מהביקורים, ביקרו חברי המשלחות של חב"ד גם בביתו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, שחתנו נהרג בהתקפה על בית חב"ד במומביי, והוא אף ינאם בעצרת, ובבתיהם של האדמו"ר מגור, הגר"ש וואזנר, גאב"ד מאקאווא ועוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.