מערכת COL | יום י"ז כסלו ה׳תשס״ט 14.12.2008

חיים עם הקהל: בית ספר חב"ד נס-ציונה

בבית ספר חב"ד נס-ציונה חיים הקהל הלכה למעשה. על משמעותו של הקהל בזמן הבית ובימינו לומדות התלמידות במרכז-למידה פעיל שהוקם במיוחד לכבוד שנה זו בית הספר. באמצעות המרכז מעשירות התלמידות את הידע בנושא ובעקבותיו הן יוצאות לפעילות לידיעה בהרחבה
חיים עם הקהל: בית ספר חב
בבית ספר חב"ד נס-ציונה חיים הקהל הלכה למעשה. על משמעותו של הקהל בזמן הבית ובימינו לומדות התלמידות במרכז-למידה פעיל שהוקם במיוחד לכבוד שנה זו בית הספר. באמצעות המרכז מעשירות התלמידות את הידע בנושא ובעקבותיו הן יוצאות לפעילות.

בנוסף לכינוס הקהל מרכזי שנערך בכל חודש לכל תלמידות בית הספר, פועלת כל תלמידה להקהיל קהילות בעצמה. על התלמידות מוטלות משימות אישיות, בבחינת הקהל של כל כוחות הנפש; וכל אחת גם מארגנת כינוס הקהל לילדות בסביבתה.
שיאו של מפעל ההקהל של בית ספר חב"ד נס-ציונה צפוי בעז"ה בחג החנוכה. ביום ראשון כ"ז בכסלו יתקהלו כל בוגרות בית הספר מעשרים השנים האחרונות. לשם כך מוקם בחצר בית הספר אוהל אירועים מיוחד שיקלוט את כל הבאות. מזכירות בית הספר מוצפת בפניות הרשמה של בוגרות נרגשות לקראת הכינוס הצפוי, וצוות מיוחד של תלמידות, בוגרות ומורות שוקד בימים אלו על הכנת התכנית של כינוס ההקהל של הבוגרות.

במסגרת כינוסי ההקהל של בית ספר חב"ד נס-ציונה ייערך בעז"ה במוצ"ש פרשת וישב , כ"ג בכסלו, ערב הקהל לסבים ולסבתות. זהו אירוע מסורתי של בית הספר, שכולו נחת סביב שולחנות ערוכים בסעודת מלווה מלכה חגיגית ובליווי תכנית אמנותית של התלמידות – הנכדות.

חיים של הקהל בנס-ציונה: תלמידות, בוגרות, סבים וסבתות; ומה עם ההורים? – שבת מיוחדת למשפחות בית הספר תיערך בעז"ה בשבת פרשת שמות כ"א טבת במלון ניר עציון.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.