מערכת COL | יום ט"ז כסלו ה׳תשס״ט 13.12.2008

עצרת זכרון והתעוררות ברחובות

למעלה מ-300 גברים ונשים התכנסו בבית הכנסת הגדול ברחובות לעצרת זכרון והתעוררות עם סיום ימי השבעה לזכר הקדושים שנהרגו בבית חב"ד במומבאי הי"ד. פתח את הערב הרב מנחם מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד וחבר בי"ד רבני חב"ד באה"ק. נאום נרגש נשא הרב שמחה הכהן קוק רבה של העיר רחובות ולאחריו דיבר הרב נתן שרעבי רב העדה התימנית  לסיפור המלא
עצרת זכרון והתעוררות ברחובות

למעלה מ-300 גברים ונשים התכנסות בבית הכנסת הגדול ברחובות לעצרת זכרון והתעוררות עם סיום ימי השבעה לזכר הקדושים שנהרגו בבית חב"ד בבומבי הי"ד.

פתח את הערב הרב מנחם מענדל גלוכובסקי רב קהילת חב"ד וחבר בי"ד רבני חב"ד באה"ק. נאום נרגש נשא הרב שמחה הכהן קוק רבה של העיר רחובות ולאחריו דיבר הרב נתן שרעבי רב העדה התימנית.

ר' פנחס פרוס, נציג המשפחה, סיפר על מסירות נפשם של זוג השלוחים ואחריו דיברו הרב ישי שרעבי רב שכונת מרמורק, וחתנו של האדמו"ר מקרעשניף שליט"א. את הערב חתם הרב נתן ויינפלד מבכירי מגידי השעורים ברחובות. את הערב הנחה השליח הרב בנימין קרניאל.

כמו כן כיבדו את נוכחותם בערב: הרב נחום גורטלר שליט"א, אב"ד רחובות וחברי בית הדין: הרב שמן שליט"א, הרב שחור והרב ציון אשכנזי וכן השתתפו הרב דימנטמן, הרב מנדלבאום, הרב פרינס וראש המועצה הדתית מר אבישי שטרוכלר.

הארוע כולו צולם ע"י אולפני אסף והועבר בו זמנית לעזרת הנשים. ההגברה ע"י ר' אלעזר כהן התמונות באדיבות הת' דביר בלומשטיין. בסיום הערב הוקרן הסרט "הקדושים" לנשים ולאחר מכן לגברים.

הערב אורגן ע"י כל מוסדות חב"ד בעיר ובשיתוף עם עירית רחובות. כל המשתתפים מילאו כרטיסי הקהל ובהם כתבו על ההחלטות הטובות שקיבלו על עצמם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.