מערכת COL | יום ט"ו כסלו ה׳תשס״ט 12.12.2008

ראש עיריית קריית מלאכי הודיע: חיים שטיינר סגן בשכר

ראש עיריית קרית מלאכי, הודיע כי ר' חיים שטיינר יהיה סגן ראש העיר בשכר, בכל מקרה ובכל הרכב קואוליציוני, והמינוי לא תלוי כלל במו"מ הקואליציוני המתמשך עם סיעות אחרות המבקשות לתמוך בראש העיר ■ בעיתון 'המקומון' היוצא מידי שבוע בקרית מלאכי, ובו מנותחים הנושאים הפוליטיים בצורה אמינה וממקורות בכירים, פורסם בגיליון השבוע הנוכחי הידיעה כי ראש העיר כבר החליט: חיים שטיינר - סגן בשכר לסיפור המלא
ראש עיריית קריית מלאכי הודיע: חיים שטיינר סגן בשכר
ראש עיריית קרית מלאכי, הודיע כי ר' חיים שטיינר יהיה סגן ראש העיר בשכר, בכל מקרה ובכל הרכב קואוליציוני, והמינוי לא תלוי כלל במו"מ הקואליציוני המתמשך עם סיעות אחרות המבקשות לתמוך בראש העיר.

ההודעה באה, מכיון שלאחר פילוח תוצאות הבחירות מהן עולה כי חב"ד הביאה כ-2.5 מנדטים, שוררת תמימות דיעים בקרב חברי העירייה כי לחב"ד מגיע תפקידים בכירים. מה גם, שראש העיר ואנשיו יודעים כי תושבי שכונת חב"ד בראשות ועד השכונה, נרתמו לבחירות במלוא כוחם, מצפים לראות את סיעת חב"ד כשותפה בכירה בעשיה העירונית לטובת כלל התושבים, ובפרט לטובת תושבי חב"ד.

בעיתון 'המקומון' היוצא מידי שבוע בקרית מלאכי, ובו מנותחים הנושאים הפוליטיים בצורה אמינה וממקורות בכירים, פורסם בגיליון השבוע הנוכחי הידיעה כי ראש העיר כבר החליט: חיים שטיינר - סגן בשכר, והרי הידיעה לפניכם.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.