מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשס״ט 10.12.2008

החב"דניקים יצעדו ברחובות מומבאי לזכר השלוחים

בני משפחתם של ריבקי וגבריאל הולצברג הי"ד שנרצחו בפיגוע יחד עם מאות פעילי חב"ד יטוסו בחנוכה להודו ויקיימו תהלוכה בין האתרים בהם פעלו בני הזוג, כך מדווח העיתון 'מעריב' ■ מישראל עתידים להגיע למומבאי כמאה אנשים, שייצאו במוצאי שבת בעוד כעשרה ימים במטוס מיוחד ■ בתוך כך, הודיע ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ אתמול כי העירייה מתכוונת להקצות קרקע בעיר לטובת הקמת בית חב"ד בתבנית '770' כל הפרטים
החב
בית חב"ד לאחר הטבח. ברקע: הרב גבריאל ורבקי הולצברג הי"ד

 אחיקם משה דוד, 'מעריב'

משלחת מיוחדת של אנשי חב"ד מכל העולם ובראשם בני משפחת הולצברג ורוזנברג - משפחתם של הרב גבי ורבקי הי"ד, שנרצחו בבומבאי לפני עשרה ימים - תקיים בחנוכה תהלוכה מיוחדת בעיר ותדליק שם נר שמיני. 

הרב שמעון רוזנברג, אביה של רבקי הי"ד, הודיע אתמול על יציאת המשלחת בכנס התעוררות שנערך בעפולה לאחר שבני המשפחה קמו מהשבעה. מישראל עתידים להגיע למומבאי כמאה אנשים, שייצאו במוצאי שבת בעוד כעשרה ימים במטוס מיוחד. 

לאחר שהמשלחת תגיע לבומבאי היא תקיים שם את התהלוכה בין מקומות בהם עברו הזוג במהלך שהותם בהודו. התהלוכה תתחיל בהדלקת נר שמיני מול "השער להודו" בבומבאי, תמשיך למלון ה"טאג' מהאל" ותסתיים בבית חב"ד, שבו נרצחו שני המשפחה יחד עם ארבעה יהודים נוספים. 

אחיה של רבקי, הרב שמוליק רוזנברג, אמר כי התהלוכה תתקיים לאורך מסלול הפעילות שלהם במרוצת השנים. "כל המשפחה תצטרף לנסיעה, ויגיעו חסידים מכל העולם. יש התרגשות גדולה בקרב בני המשפחה ואנו מודים לאנשים שסייעו בידנו לקיים את האירוע המיוחד הזה‭,"‬ אמר הרב. 

עם סיום השבעה החל להיכתב ספר תורה לזכרם של הזוג הולצברג בעפולה. ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ הודיע אתמול כי העירייה מתכוונת להקצות קרקע בעיר לטובת הקמת בית חב"ד הדומה במדויק לבית הרבי מלובביץ' בברוקלין, מרכז חב"ד העולמי, הידוע בכינויו בית ‭.770‬ נודע כי כמה יהלומנים הודיעו שהם מתכוונים לסייע במימון הפרויקט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.