מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשס״ט 10.12.2008

קריאה לאנ"ש להציל את ארגון "ברית יוסף יצחק"

בברכת ובשליחות הרבי זכה האירגון להכניס בבריתו של אאע"ה תחת כנפי השכינה למעלה מ-32,000 יהודים בלמעלה מ-500 מקומות שונים בעולם תינוקות ילדים ומבוגרים והכל לשם מצוה ■ היות והביקוש לברית מילה רק הולך וגדל, והתרומות לא מדביקות את קצב הגידול, סגר הבנק את החשבון של הארגון למשיכת כספים, וברגע זה יש מאות יהודים שרוצים להכנס בבריתו של אאע"ה, ואין אפשרות לערוך להם בריתות לסיפור המלא
קריאה לאנ
בברכת ובשליחות הרבי זכה האירגון להכניס בבריתו של אאע"ה תחת כנפי השכינה למעלה מ-32,000 יהודים בלמעלה מ-500 מקומות שונים בעולם תינוקות ילדים ומבוגרים והכל לשם מצוה.

והיות והביקוש לברית מילה רק הולך וגדל, והתרומות לא מדביקות את קצב הגידול לכן נוצר מצב של חובות עד כדי כך שהבנק סגר את החשבון של הארגון ניתן להכניס כסף אך לא להוציא וברגע זה יש מאות יהודים שרוצים להכנס בבריתו של אאע"ה ואין הכסף לעשותם.

בברה"מ הסוביטית בימי הקומוניסטים אם יהודי היה מל את בנו האב והמוהל קיבלו עונש 5 שנים בית סוהר בסיביר 30 עד 50 מעלות מתחת לאפס בחורף. ואף במקרים רבים מוהלים וכלי קודש שנתפסו הוצאו להורג . זאת הסיבה שלרב יהודי חבר העמים אין ברית מילה ומדובר על מליונים של יהודים.

ברית מילה של יהודי מבוגר נערך בחדר ניתוח עם רופא מרדים, רופא אורולוג, אחים, מוהל, צוות התאוששות. זהו ניתוח לכל דבר.

האירגון פונה אליך, בתור יהודי להיות שותף במצוה הגדולה ביותר בתורה ששקולה ככל המצוות כולם וככל התורה כולה. אברהם אבינו ע"ה לא נקרא שלם עד שמל ונכנס בברית מילה.

הקב"ה סולח לכל יהודי ביום כיפור בזכות ברית המילה של אברהם אבינו ע"ה כיון שזכרון ריח העורלות שהיו בשמש עולה לפני הקב"ה כריח ניחוח ובזכות זה הקב"ה סולח לבניו ביום כיפור!

זה היה לפני 4,000 שנה ברגע זה יש מאות יהודים שרוצים לעשות ברית מילה לפני יום כיפור, ואין לנו הכסף להכניסם בבריתו של אברהם אבינו ע"ה תחת כנפי השכינה!כיון שאם אין קמח אין תורה!

והיות וזאת המצוה של הדור כיון ששלושה דברים תלוים בברית מילה: העולם כולו שנאמר אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי. ארץ ישראל : שהקב"ה אמר לאאע"ה אם בניך מקבלים הברית מילה מקבלים הארץ ואם לא (ח"ו) לא מקבלים ארה"ק וכך נפסק להלכה הגאולה והמשיח :שכתוב מפורש שהקב"ה גואל את עמו ישראל בזכות הברית מילה!

וכל הנ"ל מופיע בספר שערי מילה של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו (הוצאת היכל מנחם)
לכן הפועל העיקרי הוא לא רק להגיע לכל יהודי שלא נמול, אלא שגם הרבנים, שלוחים והפעילים בכל העולם יתנו למצוה הזאת את מקומה האמיתי כמו שכתוב בשולחן ערוך שזאת המצוה הגדולה ביותר בתורה ושקולה ככל המצות ובזוה"ק כתוב שהיא שקולה ככל התורה כולה, ואם מבינים שחלילה יהודי שאין לו ברית מילה זה כרת ואין לו חלק לעולם הבא ואינו קם בתחית המתים הרי פועלים בשיא הכח להגיע לכל יהודי וניתן לומר שבכל מקום ישנם יהודים שלא נמולו וצריך בפרסום נכון ובמודעות שכרגע איננה להגיע אליהם.

שולחן ערוך יורה דעה סימן רמז סעיף ג
כל המרחם על העניים, הקב"ה מרחם עליו. הגה: ויתן האדם על לבו שהוא מבקש כל שעה פרנסתו מהקב"ה, וכמו שהוא מבקש שהקב"ה ישמע שועתו כך הוא ישמע שועת עניים. גם יתן אל לבו כי הוא גלגל החוזר בעולם, וסוף האדם שיבא הוא או בנו או בן בנו לידי מדה זו, וכל המרחם על אחרים מרחמין עליו

חכמינו אמרו: "עשר תעשר – עשר בשביל שתתעשר" (תענית ט א). מכאן למדו שאף על פי שבאופן כללי אסור לנסות את ד', כמו שכתוב: "לא תנסו את ד'" (דברים ו טז), יש כאן יוצא מן הכלל, כמו שכתוב בפירוש: "הביאו את כל המעשר אל בית האוצר… ובחנוני נא בזאת, אמר ד', אם לא אפתח לכם את ארובות השמים והריקותי לכם ברכה עד בלי די" (מלאכי ג י). וכתבו שם בתוספות שהבטחה זו אינה על מעשר תבואה בלבד אלא גם על מעשר כספים, וכן כתבו עוד ראשונים ואחרונים.

זכות הרבים לביצוע הבריתות ברוסי'ה ובארץ ובעוד ארצות יעמוד לברכת הי"ת לכל תורם ולמשפחתו ולעסקיו להתברך מפי עליון יתברך בכל הברכות בכל מכל כל לרוות נחת חסידי מכל ילדיו וכל משפחתו

לתרומות בארץ הקודש טלפון 1800-222770 או 057-6770772
כתובת למשלוח תרומות ברית יוסף יצחק רחוב ניסנבאום 36/4 בת ים 59660
ארה"ב (מוכר למס) טלפון 1-305-4507866
BRIT YOSEF YITZCHAK OF AMERICA, INC
A NON FOR PROFIT RELIGIOUS ORGANIZATION
2901 Stirling Road, Suite 203, Ft.Lauderdale FL 33312
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.