מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשס״ט 10.12.2008

מנשסטר: עצרת התעוררות וזיכרון לשלוחים הי"ד

אמש התקיים מעמד אדיר במנשסטר, בהשתתפות למעלה מאלף איש שהשתתפו  בכינוס התעוררות והתחזקות בקהלת מנשסטר לזכר שלוחי הרבי ואורחיהם בהודו אשר נהרגו על קידוש ה' ■ הערב אורגן בשיתוף פעולה של כל מוסדות חב"ד במנשסטר הצרטפו אליהם קהלת מחזיקי הדת, והבד"צ של מנשסתר, איגוד הרבנים דמנשסתר ואיגוד קהילות דמנשסתר ■ כיבדו בנוכחותם את העצרת עשרות רבנים ועסקנים מכל זרמי הקהילה שבאו להזדהות במעמד האדיר, וכן עשרות אנשי עסקים שנהנו מאירוח הנפלאה בבית חב"ד במומבאי  לידיעה ולתמונות
מנשסטר: עצרת התעוררות וזיכרון לשלוחים הי
אמש התקיים מעמד אדיר במנשסטר, בהשתתפות למעלה מאלף איש שהשתתפו  בכינוס התעוררות והתחזקות בקהלת מנשסטר לזכר שלוחי הרבי ואורחיהם בהודו אשר נהרגו על קידוש השם.

הערב אורגן בשיתוף פעולה של כל מוסדות חב"ד במנשסטר הצרטפו אליהם קהלת מחזיקי הדת, והבד"צ של מנשסתר, איגוד הרבנים דמנשסתר ואיגוד קהילות דמנשסתר.

הערב הונחה בטוב טעם ע"י הרב אברהם יפה רב בית הכנסת קהל חסידים ליובאוויטש, ובמהלכו נאמו: הרב שנייבאלג רב קהלת מחזיקי הדת, הרב שטיינער חבר בד"צ מנטשסתר, הרב משה קופיץ מנהל רשת מנשסתר והרב יוסי חזן רב קהלת Holy Law – כולם עמדו על המסירות נפש הנפלאה של שלוחי חב"ד בעולם, אשר על ידי עבודתם מאחדים כל עם ישראל כמשפחה אחת.

הרב עקיבא כהן ראש ישיבת ישיבת ליובאוויטש מנשסטר, הרב רובינשטיין נשיא איגוד הקהילות והרב אליטוב רב קהילת הספרדים הנחו את הקהל בקריאת תהילים.

פרק תהילים מיוחד נקרא ע"י הילד חנניה ניאזוף מבית ספר אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש בעיר לזכות הילד משה הולצברג.

כיבדו בנוכחותם את העצרת עשרות רבנים ועסקנים מכל זרמי הקהילה שבאו להזדהות במעמד האדיר, וכן עשרות אנשי קהילת מנשסתר שבמשך השנים נהנו מאירוח הנפלאה אצל השלוחים גבי ורבקי הי"ד במומבאי הודו. שניים מהם ריתקו את הקהל בזכרונות וחוייות מרגשות שחוו בהיותם אצלם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.