מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשס״ט 09.12.2008

מבצע לימוד בסימן 'הקהל' לבנות חב"ד

אם תכנסו לאחד מבתי הספר העל יסודיים של חב"ד ברחבי הארץ תוכלו לראות קבוצות, קבוצות של בנות היושבות ולומדות מתוך חוברת מרשימה בנושא הקהל. גם עכשיו בזמן הלחץ והבחינות המבצע מאחד ומלכד סביבו אלפי בנות תיכון וסמינר, אפילו בנות חב"ד שנמצאות בשליחות בחבר העמים נוטלות חלק במבצע  לסיפור המלא נשי ובנות חב"ד - המדור שלכן    
מבצע לימוד בסימן 'הקהל' לבנות חב
המבצע שהחל בכ' בחשוון ויסתיים בעז"ה בכ"ד בטבת מהווה אתגר חסידי עיוני לכל בת חב"דית. במהלך המבצע הבנות לומדות מתוך חוברת לימוד שיצאה לאור במיוחד לקראת מבצע זה, ואזלה עוד לפני תחילתו.

החוברת הינה לקט משיחות והתוועדויות של הרבי, נערכה ע"י צוות בנות חב"ד- בוגרות בת מלך, ומיועדת ללימוד יומי קבוע. כמו כן, בנוסף לצד העיוני הבנות מוסיפות בעריכת כינוסי הקהל ובשיעורי תורה.
במוקדים רבים בריכוזי בנות חב"ד ייערך ביום ראשון הקרוב- ג' בכסלו המבחן הראשון במבצע 'הקהל'. במבחנים צפויות להשתתף אלפי בנות.

מהנהלת המבצע נמסר כי מבצע זה מהווה חלק ראשון בסדרת מבצעים שנערכים בשנת הקהל ומקיפים את האמור "הקהל את העם האנשים הנשים והטף". בחלק הראשון עוסקות הבנות בלימוד תורתו של הרבי על אישים וגדולי הדור. החלקים הבאים של המבצע יעסקו בלימוד על נשים ביהדות וטף מתוך שיחותיו של הרבי.

במהלך המבצע יחלקו 5 כרטיסי טיסה ועוד 10 חצאי כרטיסים לנסיעה לרבי לכ"ב בשבט. המבצע נתרם ע"י החפץ בעילום שמו במטרה לעודד את בנות חב"ד ללימוד ועיסוק בתורתו של הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.