מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשס״ט 09.12.2008

השליח ביוון: "ההתנגשויות האלימות עלו בדרגה"

האנרכיה באגן הים התיכון נמשכת: ההתנגשויות האלימות בין כוחות הביטחון היוונים למתפרעים נכנסו אתמול ליומם השלישי. אין סימני דעיכה באופק. קבוצות של אנרכיסטים וסטודנטים צעירים המשיכו להתעמת עם המשטרה, ולהשחית ולהצית משרדי ממשלה, חנויות ומכוניות פרטיות במחאה על הריגתו של נער בידי המשטרה ביום שבת באתונה ■ שליח חב"ד ביוון הרב מענדל הנדל לגלי צה"ל: "ההתנגשויות האלימות  עלו בדרגה. הם התחילו לעשות נזקים גם באיזור של כיכר הפרלמנט. בכל מקום מרגישים את הריח החריף גם של הגז המדמיע, גם של העשן" לסיפור המלא
השליח ביוון:

האנרכיה באגן הים התיכון נמשכת: ההתנגשויות האלימות בין כוחות הביטחון היוונים למתפרעים נכנסו אתמול ליומם השלישי. אין סימני דעיכה באופק. קבוצות של אנרכיסטים וסטודנטים צעירים המשיכו להתעמת עם המשטרה, ולהשחית ולהצית משרדי ממשלה, חנויות ומכוניות פרטיות במחאה על הריגתו של נער בידי המשטרה ביום שבת באתונה.

המהומות ביוון שפרצו בימים האחרונים לאחר ששוטרים שם ירו למוות בצעיר מקומי נמשכות. במשרד החוץ בירושלים פרסמו בעקבות המהומות המתמשכות, אזהרת נסיעה לישראלים שמבקשים להגיע ליוון, לבלות שם את החופשה.

הזעם הספונטני הפך למרד המוני של ממש. אמש גם משרד החוץ שלנו לא נשאר אדיש למצב. אם בדרך כלל הרשימה השחורה של ירושלים מורכבת ממדינות רחוקות בעולם השלישי, כעת גם יוון חברה מן המנין באיחוד האירופאי היא יעד בעייתי למטיילים ישראלים.

אזהרת מסע שפירסם המשרד ממליצה להתרחק ממרכזי ערים גדולות ביוון. הרב מנדל הנדל מנהל בית חבד באתונה, מארח לא מעט ישראלים המנסים להתמודד עם המצב.

שליח חב"ד ביוון הרב מענדל הנדל התראיין לתוכנית בוקר טוב ישראל בגלי צה"ל וסיפר כי "היו מספר אנשים שהיו בקשר איתי כדי לברר מה קורה פה. כמה חמור הענין. האמת שעכשיו זה עלה בדרגה כי הם התחילו לעשות נזקים גם באיזור של כיכר הפרלמנט. גם בכל מקום מרגישים את הריח החריף גם של הגז המדמיע, גם של העשן".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.