מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשס״ט 08.12.2008

בברלין זכרו את השלוחים הי"ד בעצרת זיכרון

האירוע שזעזע את כל העולם היהודי זעזע גם את יהודי ברלין. יותר מ-300 איש מכל הגוונים נכחו בתפלה וערב זיכרון זה. בלטו בנוכחותם שגריר ישראל לגרמניה מר יורם זאב ויו"ר הקהילה היהודית בברלין מרת לאלה זוסקינד ■ השליח הראשי לברלין הרב יהודה טייכטל פתח את האירוע ודיבר על השלוחים כאחים ועל הכאב והאבידה של כלל ישראל רבים בקהל הזילו דמעה  לסיפור המלא
בברלין זכרו את השלוחים הי

האירוע שזעזע את כל העולם היהודי זעזע גם את יהודי ברלין. יותר מ-300 איש מכל הגוונים נכחו בתפלה וערב זיכרון זה. בלטו בנוכחותם שגריר ישראל לגרמניה מר יורם זאב ויו"ר הקהילה היהודית בברלין מרת לאלה זוסקינד.

השליח הראשי לברלין הרב יהודה טייכטל פתח את האירוע ודיבר על השלוחים כאחים ועל הכאב והאבידה של כלל ישראל רבים בקהל הזילו דמעה.

נכחו באירוע השלוחים: הרב טייכטל, הרב סגל, הרב פריצקר, הרב קאהן, הרב גבירץ, והרב פרסמן. רב הקהילה הספרדית הרב יעקובוב. שגריר ישראל בגרמניה מר יורם בן זאב. ומשיאת קהילת ברלין הגברת לאלה זוסקינד.

בכניסה לבית חב"ד עמד שולחן ועליו עמד נר זיכרון, תמונת השלוחים הולצברג הי"ד וספר ניחומים בו כתבו באי האירוע ניחומים למשפחות האבילות הספר יישלח עוד בימי השבעה לבית המשפחה בארץ הקודש.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.