מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשס״ט 08.12.2008

אין מה לדאוג יותר?

לר' אברהם-ישעיה הולצברג, שליח בג'ורג' טאון ובן-דודו של הרב גבריאל הולצברג הי"ד שנרצח על ידי מחבלים בבית חב"ד במומביי, היתה בשנת תשנ"ב ילדה חולה מאוד, והרופאים התייאשו ממצבה ■ הוא המתין לרבי בכניסה לחדרו הק' וביקש ברכה לרפואתה. "לרופאים ניתנה רשות לרפאות. יש לכם את כל הברכות שביכולתי לתת", אמר הרבי ■ ר' אברהם אמר לרבי שעכשיו לא לצריך יותר לדאוג. הרבי נעצר, והיישר מבט לר' אברהם... לסיפור המלא
אין מה לדאוג יותר?
לר' אברהם-ישעיה הולצברג, שליח בג'ורג' טאון ובן-דודו של הרב גבריאל הולצברג הי"ד שנרצח על ידי מחבלים בבית חב"ד במומביי, היתה בשנת תשנ"ב ילדה חולה מאוד, והרופאים התייאשו ממצבה.

 ר' אברהם, יחד עם ר' לייבל זאיינץ המתינו לרבי בסמוך לחדרו הק', וכאשר הגיע הרבי, סיפר ר' אברהם לרבי מה שאומרים הרופאים על מצבה של בתו, וביקש ברכה לרפואתה.

כששמע זאת הרבי, הוא הסתובב לעבר ר' אברהם ובתנועת יד ביטל את דבריו ואמר: "לרופאים ניתנה רשות לרפאות. יש לכם את כל הברכות שביכולתי לתת", ופנה להיכנס לחדרו.

ר' אברהם ביקש מהרבי הבטחה לבריאות הילדה. הרבי שוב עשה תנועה בידו הק'  לביטול ואמר: "מצידי יש את כל הברכות כולם", ופנה שוב להיכנס לחדרו.

ר' אברהם אמר לרבי שעכשיו לא לצריך יותר לדאוג. הרבי נעצר, פנה שוב לכיוונו של ר' אברהם, ולאחר שתיקה של מספר שניות, הרים את אצבעו ואמר: "הדבר היחידי שיהודי בעת הזאת צריך לדאוג זה לפעול בכל הכוחות שיהיה משיח נאו"...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.