מערכת COL | יום ט' כסלו ה׳תשס״ט 06.12.2008

זיכרון יעקב: ערב זיכרון לשלוחים שנרצחו

ביום חמישי התקיימה עצרת זכרון לשלוחי הרבי מנהלי בית חב"ד במומבי הודו, הרב גבריאל וזוגתו רבקה הולצברג הי"ד. הרב אברמובסקי רבה של זכרון יעקב נשא את המשא המרכזי, וראש המועצה מר אלי אבוטבול סיפר על ביקור אחיו בבתי חב"ד במזרח. הרב יוסף יצחק פריימן שליח הרבי לזכרון יעקב סיכם את הערב בדברי חיזוק ודרישה  לסיפור המלא
זיכרון יעקב: ערב זיכרון לשלוחים שנרצחו
ביום חמישי התקיימה עצרת זכרון לשלוחי הרבי מנהלי בית חב"ד במומבי הודו , הרב גבריאל וזוגתו רבקה הולצברג הי"ד. האירוע התקיים בבית חב"ד 770 בשכונת 'חלומות זכרון' בזכרון יעקב.

קהל רב השתתף ובמהלך הערב לימד הרב פרופסור רפאל וינברג משניות לע"נ הקדושים וכן סיפר שבן דודו פרפסור יוסי כץ התארח בשבת שלפני האסון בבית חב"ד במומבי.

הרב אברמובסקי רבה של זכרון יעקב נשא את המשא המרכזי, וראש המועצה מר אלי אבוטבול סיפר על ביקור אחיו בבתי חב"ד במזרח, ואמר שזו גאוה לנו שיש לנו בית חב"ד בזכרון יעקב.

נציג המטיילים המבקרים בבתי חב"ד היה עו"ד רן עמר. הרב רפי מנת סיפר על פגישותיו עם שלוחי הרבי ברחבי העולם, הרב יוסף יצחק פריימן שליח הרבי לזכרון יעקב סיכם את הערב בדברי חיזוק ודרישה שהכאב של כולנו יהפוך למנוף אדיר של פעילות לזירוז הגאולה השלמה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.